امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

اطلاعیه جامع ثبت نام پذیرفته شدگان سال ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن و القلم و ما یسطرون»

«دانشجویان محترم ورودی جدید سال تحصیلی 1403–1402 دانشگاه کاشمر»
 

پذیرش و قبولی شما را در دانشگاه دولتی کاشمر که نشان از شایستگی، تلاش و انگیزه‌ی متعالی شما دارد، صمیمانه تبریک عرض گفته و ورود شما به عرصه‌ی علم و دانش و آگاهی تبلور مسئولیت اجتماعی، خیر مقدم عرض میکنم.
امید که با پویایی و تلاش مضاعف و مشارکت فعال شما دانشجویان ارزشمند و گرانقدر و با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و اساتید و کارکنان پرتلاش این دانشگاه، و در سایه الطاف خداوند متعال، موفقیت و سربلندی شما و موجبات رشد و تعالی میهن اسلامی عزیزمان مطابق با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، فراهم گردد.
ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، خواهشمند است اطلاعیه را بدقت مطالعه نمایید.

معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر

 

دانشجوی گرامی ثبت نام به صورت اینترنتی و حضوری به شرح ذیل می باشد.

بازه ثبت نام الکترونیکی از تاریخ شنبه 26 اسفند الی دوشنبه 28 اسفند می‌باشد. راهنمای ثبت نام الکترونیکی در ادامه ارائه شده است. همچنین درصورت هرگونه مشکل در ثبت‌نام اینترنتی با شماره‌ 05155258801 داخلی 123 انفورماتیک دانشگاه تماس حاصل نمائید.

الف)شرایط اسکن مدارک مورد نیاز:

  • اندازه فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.
  • حداکثر ابعاد فایل برای ارسال 842*595 پیکسل می‌باشد .
  • فایل مدرک از وضوح کافی برخوردار باشد.
  • فایلها را همانند اصل سند، افقی یا عمودی اسکن و ارسال نمایید.
  • حاشیه ی اضافی تصویر مدرک را قبل از ارسال حذف نمایید.

ب)مدارک لازم ثبت نام اینترنتی:

  • اسکن صفحات اول، دوم و سوم شناسنامه
  • اسکن کارت ملی (پشت و رو)
  • اسکن عکس
  • اسکن مدرک کاردانی (در صورت وجود)
  • مدرک نظام وظیفه در صورت وجود کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (از بارگذاری معافیت دانش آموزی خودداری نمایید).

            برای دانش آموزان نظام جدید:

  • اسکن مدرک پایان تحصیلات متوسطه
  • اسکن ریزنمرات متوسطه
  • اسکن مدرک پایان تحصیلات پیش دانشگاهی
  • اسکن ریزنمرات پیش دانشگاهی

            برای دانش آموزان نظام 3-3-6:

  • اسکن مدرک دوره متوسطه دوم
  • اسکن ریز نمرات دوره متوسطه دوم  (کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم)

ج) مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

  1. گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه + کارنامه به همراه دو نسخه فتوکپی (نظام جدید)
  2. گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی + کارنامه به همراه دو نسخه فتوکپی (نظام جدید)
  3. گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه + کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان به همراه دو نسخه فتوکپی (نظام 3-3-6)
  4. یک نسخه فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  5. شش قطعه عکس تمام رخ 3*4 تهیه شده در سال جاری (خواهران با رعایت حجاب)
  6. مدرک وضعیت نظام وظیفه ویژه برادران که همراه داشتن یکی از این موارد الزامی می باشد:الف)کارت پایان خدمت ب)کارت معافیت ج) پرینت ثبت نام در سامانه سخا
  7. در صورت داشتن مدرک کاردانی: اصل مدرک و یا گواهی دوره کاردانی به همراه یک نسخه فتوکپی
  8. اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگی در دوره معادل کاردانی( ویژه دانشجویان انصرافی و اخراجی) به همراه یک نسخه فتوکپی
  9. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط (ویژه داوطلبین کارمند دولت) به همراه یک نسخه فتوکپی
  10. کلیه مدارک تحصیلی فوق باید دارای مهر و امضاء باشد.
  11. رسید ثبت نام کارنامه سلامت و روان و کارنامه سلامت جسم
  12. رسید ثبت نام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی از سایت emt.medu.ir
  13. مکان ثبت نام برای دریافت فرمها و ثبت نوبت در کتابخانه دانشگاه می باشد.
  14. زمان ثبت نام حضوری 8 صبح الی 12 بشرح ذیل می باشد:

    دانشجوی گرامی لطفا با رعایت زمانبندی زیر و براساس حروف الفبا بعد از تهیه مدارک به دانشگاه مراجعه نمایید.

    شنبه 26 اسفند پذیرفته شدگان الف-ب-پ-ت-ج-ح-خ-د-ذ-ر-ز

    یکشنبه 27 اسفند پذیرفته شدگان س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی

     

 

نحوه اخذ تاییدیه تحصیلی:

با توجه به مهیا شدن دریافت "تاییدیه تحصیلی" و "سوابق تحصیلی" بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد :

1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، برای هر کدام از موارد یک کد رهگیری دریافت می کند.

2- دانشجو کد رهگیری دریافتی را در روز ثبت نام حضوری بهمراه داشته باشد.

 

نحوه اخذ معافیت تحصیلی:

کلیه پذیرفته‌شدگان پسر مشمول خدمت نظام وظیفه، موظف هستند قبل از مراجعه به دانشگاه برای ثبت نام حضوری جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند. در غیر این صورت ثبت نام انجام نخواهد شد.

نکته مهم: مطابق اعلام نظام وظیفه شهرستان تمامی دانشجویان پسر در زمان ثبت نام در سامانه سخا برای دریافت نظام وظیفه تاریخ شروع به تحصیل را باید یک بهمن (1402/11/01) ثبت نمایند.

راهنمای ثبت نام معافیت تحصیلی

 
برنامه هفتگی:
برنامه هفتگی ترم اول شما پس از پایان مراحل ثبت نام حضوری، در پرتال آموزشی قابل مشاهده خواهد بود. (از طریق پیامک ثبت برنامه کلاسی به اطلاع شما خواهد رسید.)
انتخاب واحد صرفا در نیمسال اول دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده انجام خواهد شد و در نیمسال های بعد بر عهده دانشجو خواهد بود.
 
 
اطلاعیه مرکز مشاوره و سلامت:

 بنا به اعلام مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه، تمامی دانشجویان ورودی جدید از طریق لینک‌ زیر برای این موضوع اقدام نمایند.

 لینک کارنامه سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth

 لینک کارنامه سلامت جسم: https://portal.saorg.ir/physicalhealth
 
اطلاعیه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
دانشجویان شاهد و ایثارگر، در زمان ثبت نام حضوری فرم ها را دریافت و پس از تکمیل به امور فرهنگی و اجتماعی تحویل نمایند.
 
 

پذیرفته شدگان رشته هاي نوبت دوم (شبانه یا شهریه پرداز)

این دانشجویان لازم است شهريه ی اولیه را به صورت الکترونيکی پرداخت و کد رهگيری آن را در نزد خود نگهدارند.

 

واحد سراهای دانشجویی (خوابگاه)

به اطلاع می رساند این مرکز جهت اسکان دانشجویان غیربومی متقاضی، از خوابگاه های استیجاری موجود در سطح شهرستان تحت مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می نماید، لذا دانشجویان در زمان شروع ترم و مراجعت به واحد امور خوابگاه های مرکز آموزش عالی کاشمر طبق معرفی نامه ای به دانشگاه آزاد معرفی گردیده و پس از پرداخت شهریه مربوطه توسط متقاضی برای نیمسال تحصیلی فرایند اسکان ایشان صورت می پذیرد .

از این رو محدودیتی در خصوص مدت زمان استفاده از خوابگاه بر حسب تعداد ترم مجاز (سنواتی، روزانه و یا نوبت دوم ) وجود ندارد.

               **سرای خواهران (ساختمان یاس) :

با ساخت و کاربری خوابگاه در دو طبقه و ظرفیت 180  نفر، دارای اتاق های اختصاصی 4 و 6 نفره مجهز به امکانات و تجهیزاتی همچون  تخت، تشک، کمد فلزی لباس، فرش، یخچال و ایضاَ مشاعات دارای محوطه باز حیاط، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، رختشورخانه، سالن مطالعه و تلویزیون، نمازخانه.

·

نظارت بر ورود و خروج توسط نیروهای انتظامات و سرپرستان مستقر درمحل به صورت تمام وقت، پوشش دوربین های امنیتی و مداربسته.

·

ارائه سرویس های رفت و برگشت از دانشگاه به خوابگاه و بالعکس در تمام ساعات برگزاری کلاس ها.

آدرس : کاشمر- بلوارسیدمرتضی- بلوار دانشگاه – داخل دانشگاه آزاد (ساختمان یاس) – فاصله تا دانشگاه حدود 700متر   

 تلفن  تماس :   05155250527

               **سرای برادران (ساختمان مدرس) :

با ساخت و کاربری خوابگاه  و ظرفیت 120  نفر، اتاق های 6 و 8 نفره دارای امکانات و تجهیزاتی از قبیل تخت، تشک ، کمد لباس، فرش ویخچال فریزر وایضاَ مشاعات دارای محوطه حیاط، (آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ) سالن مطالعه و تلویزیون، نمازخانه.

·

نظارت بر ورود و خروج توسط نیروهای نگهبان و سرپرستان مستقر درمحل به صورت تمام وقت، پوشش دوربین های امنیتی و مداربسته.

·

ارائه سرویس های رفت و برگشت از دانشگاه به خوابگاه و بالعکس در تمام ساعات برگزاری کلاس ها .

 آدرس : کاشمر- بلوارسیدمرتضی- بلوار دانشگاه – داخل دانشگاه آزاد اسلامی– فاصله تا دانشگاه حدود 700 متر

تلفن  تماس :   05155250528

هزینه مربوط به سراهای دانشجویی (خوابگاه) :

به اطلاع می رساند پذیرش در سراهای دانشجویی فوق الذکر جهت دانشجویان روزانه و شبانه امکان پذیر بوده و لذا با توجه به خودگردان بودن سراها (با مدیریت دانشگاه آزاد) هزینه اسکان متقاضیان در هر نیمسال تحصیلی مبلغ 1.750.000 تومان تعیین گردیده است.

از این رو در بازه زمانی ثبت نام خوابگاه، متقاضی می بایست مبلغ 1.200.000 تومان آن را علی الحساب طی مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد امور مالی واریز نموده و فیش واریزی را جهت دریافت معرفی نامه  به واحد امور خوابگاه های مرکز ارائه نماید.

                                     

 

" واحد تغذیه دانشجویی":    

امور تغذیه مرکز آموزش عالی کاشمر با هدف ارائه مطلوب خدمات تغذیه به دانشجویان گرامی و با در اختیار داشتن دو سالن مجزای غذاخوری جهت ارائه وعده های غذایی (ناهار وشام) جهت دانشجویان روزانه و شبانه مرکز  و در تمام ایام آموزشی سال تحصیلی با نرخ مصوب "صندوق رفاه دانشجویان" به عزیزان ارائه خدمت می نماید .

وعده صبحانه نیز بصورت بسته های ارزاق صبحانه + بن کارت خرید  به دانشجویان گرامی خوابگاهی ارائه می گردد.

برابر بخشنامه شماره 6855/130 مورخ  03/07/1402 صندوق رفاه دانشجویان تعرفه غذای دانشجویان در سال تحصیلی 03-02 به شرح ذیل اعلام می گردد:

صبحانه :  5000  تومان

ناهار و شام : (متوسط هزینه یا  پر هزینه ) :      8000  و  10.000 تومان

 

"واحد تسهیلات دانشجویی (وام)":

دانشجویان گرامی مرکز آموزش عالی کاشمر از ابتدای ورود و تحصیل می توانند با مراجعه به واحد تسهیلات رفاهی جهت انجام ثبت نام و تشکیل پرونده اولیه در هر نیمسال تحصیلی از تسهیلات اعطائی صندوق رفاه دانشجویان مانند :

وام تحصیلی، مسکن، ودیعه مسکن (مخصوص متاهلین)، تغذیه، ضروری، ازدواج، قهرمان ورزشی، شهریه و ... بهره مند گردند.

لازم به ذکر است نرخ مصوب تسهیلات مذکور هر ساله توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، به دانشگاه ها ابلاغ و اطلاع رسانی می گردد.

 

"فرایند صدور کارت دانشجویی":

دانشجویان گرامی دقت نمایند پس از تکمیل ثبت نام و انجام فرایند مربوطه (مطابق اطلاعیه آموزش) پرتال آموزشی دانشجو فعال خواهد گردید، لذا ایشان می بایست در پرتال با انتخاب گزینه مالی، آیتم پرداخت الکترونیک و انتخاب گزینه صدور کارت دانشجویی جدید، مبلغ 20.000 تومان هزینه مربوط به صدور کارت را از طریق پرتال پرداخت نمایند.

 

اطلاعیه ثبت نام در کتابخانه:

جهت استفاده از خدمات کتابخانه، می توانید از کامپیوترهای موجود در کتابخانه در روز ثبت نام استفاده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.
 

+ چند نکته :
-- دانشجویان دقت کنید نیازی به ارسال اسکن مدارک در CD یا DVD نمی باشد.

--کلیه پذیرفته شدگان ملزم به ثبت نام الکترونیکی در پرتال پویا می باشند.

-- با توجه به اینکه مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه تا پایان تحصیل و انجام تعهدات تحویل نخواهد شد لذا توصیه می گردد حتما چند نسخه کپی از مدارک تحصیلی تهیه و نزد خود نگه دارید.

-- دانشگاه پنجشنبه ها تعطیل می باشد.

-- دانش آموزان فارغ التحصیل سال 1397 و ماقبل باید نظام تحصیلی قدیم و فارغ التحصیلان سال 1398 و مابعد باید نظام تحصیلی جدید را انتخاب کنند.

-- راههای ارتباط با کارشناسان آموزش (ساعات اداری) در پیام رسان ایتا می باشد.

 

فایل پیوست: 
پیوستاندازه
Image icon Amozesh_0.jpeg82.79 کیلوبایت
PDF icon راهنمای ورود به پرتال پویا مهر 1402.pdf755.52 کیلوبایت