نام و نامخانوادگی | عنوان شغلی - مسئولیت ها | شماره تماس | |
---|---|---|---|
دکتر مهدی مکاری | مدیر آموزشی و پژوهشی | 05155258801 - داخلی103 |
وظايف و اختيارات مدیریت امور آموزشی:
– برنامه ريزي و بهره وري مطلوب از امكانات و تسهيلات و تجهيزات و نيروي انساني آموزشي و پژوهشي در جهت ارتقاء سطح علمي دانشگاه.
– مكاتبه با مراجع ذي صلاح جهت اخذ مجوز ايجاد گروه آموزشي و يا رشته و گرايش هاي جديد.
– همكاري با واحدهاي ذي ربط جهت برگزاري كارگاه هاي آموزشي براي پرسنل شاغل در بخشهاي آموزشي دانشكده ها.
– انجام امور مربوط به بازنگري دروس.
– استعلام از سازمان سنجش آموزش كشور در مورد ظرفيت هاي پذيرش دانشجودر مقاطع مختلف تحصیلی در آزمون سراسری
– ارسال فرمهاي اعلام ظرفيت به دانشكده ها و بررسي ظرفيتهاي اعلام شده از سوي دانشكده ها و تطابق با آئين نامه هاي مصوب موجود.
– همكاري در تدوين آئين نامه هاي اجرائي مربوط به حوزه معاونت آموزشي دانشگاه.
– مطالعه و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل آموزشی با کمک مسئولان ذی ربط.
– تدوین، برنامه ریزی و پیشنهاد اصول اجرایی امور آموزشی دانشگاه.
– تهيه، تنظيم و نگهداري برنامه هاي مصوب آموزشي دانشجويان و تدوين مقررات مربوط به صورت كاتولوگهاي معرفي دوره هاي آموزشی.
– تهيه و ابلاغ تقويم دانشگاه و نظارت بر تنظيم برنامه هاي هفتگي و امتحاني دروس دوره هاي کارشناسی دانشگاه.
– نظارت بر حسن اجراي آيين نامه ها، بخشنامه ها و مصوبات آموزشي در واحدهاي ذيربط و نظارت بر اداره خدمات آموزشي در واحدهاي تابعه.
– رسيدگي به مشكلات دانشجويان در مقاطع کارشناسی و برآورد نارسائي هاي آئين نامه ها و مصوبات و پيشنهاد راه حل به معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه.
– همكاري با مسئولين دانشگاه و وزارتخانه درامر برگزاري امتحانات ورودي دانشگاهها و …
– نظارت بر اجراي آئين نامه ها در خصوص انتقال و ميهماني دانشجويان.
– استفاده از آمار و اطلاعا ت جهت برنامه ريزي ، نظارت و ارزيابي دانشجويان جديد الورود و دانش آموخته دوره های کارشناسی.
– نظر خواهي از دانشكده ها در خصوص تغييرات برنامه هاي آموزشي.
– انجام امور ثبت نام و امتحانات دانشجويان در كليه مقاطع مختلف تحصيلي براساس سياستهاي متخذه.
– دريافت ليست پذيرفته شدگان از سازمان سنجش آموزش كشور.
– اعمال دستورالعمل هاي صادره در خصوص ثبت نام پذيرفته شدگان در هر ترم.
– همكاري با دانشكده ها در تهيه برنامه هاي هفتگي و ارسال آن به واحد رايانه و تهيه كد دروس.
– انجام امور مربوط به امور پذيرفته شدگان.
– پاسخگويي به سئوالات دانشجويان در زمينه امور آموزشي.
– انجام امور مربوط به صدور گواهي ، معرفي نامه وساير مكاتبات.
– ابلاغ برنامه هاي امتحاني برطبق تصميمات متخذه به گروه هاي آموزشي ونظارت بر امر امتحانات پايان ترم.
– دريافت ليست نمرات و حضور و غياب و ارسال آن به واحد رايانه و تهيه كارنامه تحصيلي دانشجويان.
– انجام امور مربوط به تطبيق واحدها و راهنمايي دانشجويان در زمينه انتخاب دروس.
– كنترل وضعيت آموزشي كليه دانش آموختگان درجهت رعايت تقسيم بندي دروس تعيين شده ، كنترل نمرات مكتسبه و اعمال آيين نامه هاي مربوط .
– صدور گواهي هاي موقت دانش آموختگان.
– تهيه آمار دانش آموختگان در پايان هر ترم و ارائه آن به مسئولين ذيربط.
– ارسال تأييديه فارغ التحصيلي به دانشگاهها و مراكز دولتي.
– حفظ و نگهداري سوابق تحصيلي دانش آموختگان.
شرح وظایف مدیریت پژوهشی
- دبیری شورای پژوهشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
- محاسبات مربوط به تشویقی مقالات و پژوهانه اعضای هیات علمی
- هماهنگی و پیگیری رویدادهای هفته پژوهش
- معرفی پژوهشگر برتر هر سال پژوهشی
- امتیازدهی پروندههای ترفیع اعضای هیات علمی
- ارزشیابی پیشرفت فعالیتهای پژوهشی دانشگاه و تهیه گزارش سالیانه
- برنامهریزی و همکاری با اعضای هیات علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده
- انجام امور مربوط به فرصتهای مطالعاتی طرح ارتباط با صنعت اعضای هیات علمی
- بررسی پروندههای جذب، تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیات علمی
- برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی و فنی دانشگاهها.
- انجام امور مربوط به همکاریهای علمی و تحقیقاتی با بخش صنایع کشور
- برقراری ارتباط با صنایع و کارخانجات برای عقد قرارداد در مورد طرحهای علمی و تحقیقاتی به منظور تقویت ارتباط صنعت با جامعه
- برنامهریزی و سیاست گذاری در خصوص کارآموزی دانشجویان
- تشویق اعضای هیات علمی برای اجرای پژوهشهای کاربردی و فن بازاریابی پژوهش
- برنامه ریزی در خصوص اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین اعضای هیات علمی و دانشجویان
- حمایت از کارآفرینان به عنوان الگو برای دانشجویان
- هدایت دانشجویان برای کاربردی نمودن تخصص خود
- آشنا نمودن دانشجویان به کلیه زمینههای شغلی موجود در جامعه
- همفکری با مدیران گروههای آموزشی به منظور ترغیب آنها به تاسیس دورههای میان رشتهای کاربردی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
کارمندان حوزه آموزش و پژوهش
مدیر آموزشی، پژوهشی : آقای دکتر مکاری
کارشناس مسئول آموزش: آقای دلیری راد
امور شهریه / فارغ التحصیلان / بین الملل : خانم نمازی
پذیرش و ثبت نام / نظام وظیفه : خانم اکبری
امتحانات / آموزش / سامانه های مجازی : آقای فرهمند
امور کلاسها : خانم خاکسار
امور پژوهشی : خانم منتظری