امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

مرکز آموزش علی کاشمر (دانشگاه دولتی) مجری برگزاری آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال 1403

آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال 1403 روز جمعه 4 اسفند 1402 در مرکز آموزش عالی کاشمر(دانشگاه دولتی) بعنوان مجری برگزاری آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری در شهرستان برگزار می‌گردد. آزمون سراسری کارشناسی ارشد در نوبت‌های صبح روز جمعه در مرکز آموزش عالی( خانم ها) و دانشگاه پیام نور( آقایان) و عصر روز جمعه در مرکز آموزش عالی و آزمون مقطع دکتری در نوبت عصر روز جمعه در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسینی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: آزمون مقطع دکتری سال 1403 در نوبت عصرروز جمعه 4 اسفندماه جاری با رقابت 281 داوطلب شامل 106 داوطلب زن و 175 داوطلب مرد برگزار می شود. وی همچنین در توضیح روند برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد، اعلام کرد: 1195 داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی ارشد در نوبت های صبح و عصر روز جمعه 4 اسفند به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 701 داوطلب زن و 494 داوطلب مرد هستند. دکتر حسینی‌ با تأکید بر اینکه داوطلبان محترم به موقع به سامانه سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به تاریخ و ساعت برگزاری آزمون توجه نمایند، گفت: همراه داشتن کارت ملی و کارت شرکت در آزمون عکس دار برای ورود به جلسه الزامی می باشد. وی با تأکید براینکه به همراه داشتن هرگونه وسیله فلزی و الکترونیک و هوشمند در جلسه آزمون ممنوع می‌باشد، ادامه داد: به همراه داشتن خودکار آبی، مداد، پاک کن و مدادتراش ساده در جلسه آزمون لازم است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش اضافه کرد: داوطلبینی که کارت داوطلبی آنها دارای نقص یا اشتباه است باید جهت رفع مشکل در روز چهارشنبه و پنج شنبه 2 و 3 اسفندماه از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17 به باجه رفع نقص واقع در مرکز آموزش عالی کاشمر مراجعه نمایند.