امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

بیانیه مرکز آموزش عالی درباره حماسه عظیم ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)

"۹دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت، یعنی مردم احساس وظیفه ی دینی کردند و دنبال این وظیفه عمل صالح خودشان را انجام دادند"
حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار انبیاء و امامان (ع) است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشدکه افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.
حماسه عظیم ۹ دی ترسیم عملی رابطه امام و امت در نظام جمهوری اسلامی ایران و بروز عینی مردم سالاری دینی بود.
حماسه ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. نهم دیماه روز بیداری،خروش و حضور ملتی است که همیشه و همه جا برای اعتلای آرمان های والای خود قیام کردند.
در حماسه ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد) گوش فرا می دهند.
مرکز آموزش عالی کاشمر ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نهم دیماه (روز پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی) اعلام می دارد، همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در جهت اعتلای اهداف انقلاب اسلامی با عزمی راسخ و با اقتدار در راستای انجام وظایف خودگام بر خواهد داشت.