امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

‍ پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت یوم ا... 12 فروردین

☘رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی فرا رسیدن یوم ا... 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی،را تبریک گفت.

☘به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، متن پیام دکتر هادی معماریان به شرح زیر است؛
☘"به نام خداوند جان و خرد "
12 فروردین یادآور خلق دومین حماسه  ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و روز همراهی قاطع ملت ایران در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در روز پربرکت  12فروردين، نظامی متولد شد که نور اسلام عزيز را متجلّی ساخت و ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثریت مردم تثبیت و رسما نظام جمهوری اسلامی توسط ملت مسلمان ایران تأیید شد. بر اين اساس، اصل "جمهوريت" و "اسلاميت"، اصولی جدايی‌ناپذير در نظام حکومتی ايران شد و همه را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه ای آرمانی امیدوار کرد، به گونه ای که می توان با مشارکت فعّالانه مردم در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، افق روشن تری، فراروی نسل کنونی و نسل های آینده برای رسیدن به ایرانی سربلند قرار گیرد.

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۱۲ فروردین ماه خدمت مجموعه آموزش عالی کشور به ویژه خانواده مرکز آموزش عالی کاشمرو همچنین مردم ولایت مدار و شریف شهرستان کاشمر، از درگاه خداوند متعال آرزومندم  در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در سالی که مزیّن به نام سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین » شده است، بتوانیم با کمک مسئولان و تلاش  نخبگان و به پشتوانه مردم ، شاهد رشد فزاینده درخت تنومند انقلاب و برداشتن گام های استوارتر در راه توسعه و پیشرفت ایران باشیم.
دکتر هادی معماریان – رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر