امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام قدردانی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از همکاران و عوامل اجرایی برگزاری آزمون کنکور دکتری1401

 دکتر هادی معماریان، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر، در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی شهرستانی در امر برگزاری کنکور دکتری1401 در این مرکز دانشگاهی تقدیر نمود.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز  آموزش عالی کاشمر، این پیام، بدین شرح است؛

"به نام خداوند لوح و قلم"
خدا را شاکریم که بار دیگر همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی شهرستانی موجب شد؛ در روزهای پایان سال 1400 آزمون کنکور دکتری1401 همچون سال‌های گذشته در کمال نظم، آرامش و سلامت در کاشمر  برگزار گردد.
بی شک برگزاری منظم و دقیق این آزمون کاری بسیار حساس و خطیر است به ویژه اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر، به عنوان یکی از پایگاه‌های علمی منطقه، مسئولیت اجرای آزمون‌های مختلف در طول سال اعم از آزمون سراسری کارشناسی ارشد، کاردانی و فنی و حرفه ای، استخدامی و ... را  بر عهده داشت.
لذا بر خود لازم می دانم؛ از مساعی ارزشمند و مسئولیت‌پذیری همه همکاران سخت‌کوش بخش‌های مختلف به‌ویژه آموزش و حراست، نیروهای انتظامی، مرکز بهداشت، اورژانس، آتش نشاني، هلال احمر و سایر کارکنان در امر برگزاری و همچنین همکاران خدوم آموزش و پرورش شهرستان، تقدیر و تشکر نمایم.
 بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه عزیزان، موجب دلگرمی مسئولین دانشگاه در دستیابی به قله رفیع علمی و پویایی هر چه بیشتر در توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به جوانان و آینده سازان این مرز و بوم  است. 
در پایان ضمن عرض خداقوت به همه عوامل، از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون شما عزیزان را خواستارم.
هادی معماریان-رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر

دسته مطلب: