امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت گرامیداشت روز قدس

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر، طی پیامی به مناسبت روز قدس، این  روز را محور وحدت اسلامی برشمرد و بر اهمیت بزرگداشت آن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر هادی معماریان،  به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام  روز قدس نامیده شده، پیامی صادر نمود. متن پیام بدین شرح است؛
" بسم ا... قاصم الجبارین "
روز قدس، از یادگارهای ارزنده‌  و تدابیر داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در پی آن در آخرین جمعه ماه رمضان، مسلمانان روزه دار یک‌صدا، فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند. پیام این تدبیر، تحقق وعده الهی و تعیین سرنوشت هرملتی به دست خود آنها ست و پیامی واضح به مستکبران  که جنایت علیه بشریت، ظلم تاریخی به یک ملت و وارونه کردن حقایق پایدار نمی‌ماند.
 هرچند سالهاست؛ فریاد حریّت مسلمانان جهان در تظلّم‌خواهی از مردم قهرمان فلسطین، خواب از چشمان غاصبان جنایتکار ربوده اما امروز بیش از هر زمان دیگر، صدای تپش قلب جهان اسلام از بیت المقدس به گوش می‌رسد و دنیا تماشاگرجانفشانی جوانان مبارز و شهادت‌طلب فلسطینی است که با اراده‌ای مثال‌زدنی، با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند و این بارقه امید را در دل همه آزادی‌خواهان روشن می‌کنند که در سایه بیداری اسلامی ملّت فلسطین، روزی بیت‌المقدس، نخستین قبله‌گاه مسلمانان، معراجگاه پیامبر اکرم (ص) و نماد مقاومت و ظلم‌ستیزی، رنگ آزادی خواهد  دید. لذا برپایی مراسم  روز قدس با موجی از انسجام  و وحدت مسلمانان و آزادگان جهان، مایه دلگرمی فلسطینیان و امید به آینده‌ای بهتر و عاری از وجود ظلم و ظالم است.
اینجانب با گرامیداشت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاهی دعوت می‌نمایم با همدلی و وحدت همچون گذشته در کنار دیگر مسلمانان آزادی خواه، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند تا پیام رسای آزادگی در جهان طنین انداز شود.
هادی معماریان – رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر