امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403

پیام تسلیت رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد

 به گزارش روابط عمومی  و امور بین المل مرکز آموزش عالی کاشمر "دکتر هادی معماریان " طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
                                                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم
14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد، که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود  را گرامی می‌داریم.
۱۴ خردادماه ۶۸ ، سالروز ازتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ، روز ماتم ملتی که در سوگ جانگداز فراق محبوب خود در ماتم و اندوه شدند. و قیام ۱۵ خردادماه 1342 نقطه عطفی در تاریخ مبارزات این ملت علیه استبداد و استعمار است و با نام ، اندیشه و راه امام خمینی(ره) پیوندی از یاد نرفتنی دارد .اینجانب با گرامیداشت یادو خاطره شهدای جتگ تحیملی، شهدای مدافع حرم و سلامت ، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و نیز سالروز قیام ۱۵ خرداد ماه را گرامی داشته  و امیدوارم در سالی که به فرمایش و تدبیر رهبر گرانقدر به نام  تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین  نامگذاری شده، بتوانیم  جهت ادامه راه متعالی و والای امام راحل و شهدای انقلاب و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، با انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه گام های موثرتری برداریم.
 
    دکترهادی معماریان
 رئیس مرکزآموزش عالی کاشمر