امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت روز تکریم خیرین

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر همزمان با  پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز  ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) که به نام روزملی " تکریم خیرین" مزین شده ضمن تبریک این روز، کمکهای خیرین و نیکوکاران به این مرکز دانشگاهی را ارج نهاد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز آموزش عالی کاش، دکتر هادی معماریان،  طی پیامی ضمن تبریک روز ملی تکریم خیرین ، مراتب تقدیر خویش را از تلاش های خیران نیکوکاری که دست گیر و یاری گر مرکز آموزش عالی کاشمر در رفع کمبودها و معضلات فضاهای آموزشی و ...  بودند؛ ابرازنمود. متن پیام به شرح زیر است؛

"یاهو"

وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا "و نیکی‌هاى ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر و از نظر امید [نیز] بهتر است".  سوره مبارکه کهف - آیه شریفه 46
این واقعیت قابل کتمان نیست که در جامعه‌ای که فرهنگ انجام امور خیر و حسنه گسترش و توسعه یابد یقیناً بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش‌یافته و چه‌بسا از جامعه رخت بر بندند. خوشبختانه در جامعه ما نیز به برکت وجود انسانهایی وارسته و نیکوکارکه باسخاوت می‌بخشند و ازمال ودارایی خویش انفاق می‌کنند؛ شاهد نهادینه‌‌سازی فرهنگ خیر در جامعه و توجه ویژه مسئولین و جامعه به اهمیت و ارزش والای خیرین در حوزه های مختلف هستیم. 
جای بسی خرسندی است که مرکز آموزش عالی کاشمر نیز از برکت وجود چنین انسانهایی بهره‌مند شده و در سالهای گذشته با مشارکت خیرین گرانقدری چون آقایان" حاج محمد ژیانی" و"مهندس مهدی محولاتی "، بخشی از کمبودها و معضلات این مرکز دانشگاهی برطرف شده است.
یقین داریم؛ اینک که فرهنگ کار خیر در جامعه به برکت وجود خیرین عزیز فزونی یافته بتوانیم با کمک آنان به منظور گسترش و توسعه عدالت اجتماعی و عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر در زمینه تامین تجهیزات و فضاهای آموزشی مناسب و استاندارد توفیق یابیم و در پرتوی ارائه این خدمات در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم توفیق یابیم.
اینجانب وظیفه خویش می‌دانم؛ مراتب تشکر و تقدیر خویش را از اقدامات ارزشمند و خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران شریف و گران‌قدر صمیمانه ابراز نموده، از درگاه ایزد توانا سلامتی و سربلندی و توفیق روزافزون همه خیرین به ویژه خیرین و نیکوکاران مرکز آموزش عالی را مسئلت می‌نمایم.
هادی معماریان 
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر