امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

مرکز آموزش عالی کاشمر شرایط مناسبی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراهم کرد

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب آزمون کارشناسی ارشد امسال انجام داده و شرایط مناسبی برای داوطلبان این آزمون فراهم کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکزآموزش عالی کاشمر، دکترهادی معماریان خلیل آباد در سمینار آشنایی عوامل اجرایی با فرآیند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد طی سخنانی اظهار داشت: در سالهای گذشته برای شرکت در آزمون کارشناسی داوطلبین باید به مشهد و تربت حیدریه می رفتند و رنج سفر و طی مسافتی را متحمل می شدند اما با تلاش مرکز آموزش عالی برای دومین سال، آزمون کارشناسی ارشد با همکاری تعدادی از عزیزان فرهنگی و مجموعه نیروهای انسانی مرکز آموزش عالی کاشمر در این مرکز برگزار می شود .
وی با اشاره به حضور نماینده سازمان سنجش و استقرار ایشان در مرکز جهت رفع نقص کارتهای ورود به آزمون افزود: همه تلاش ما این است که مرکز آموزش عالی کاشمر بتواند در حوزه مسئولیتهای اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا کند از این رو نهایت سعی خود را انجام داده ایم تا بتوانیم به بهترین نحو آزمون کارشناسی ارشد و در هفته های بعد آزمون کنکور سراسری را مدیریت کنیم.
معماریان تصریح کرد: برای اینکه مرکز آموزش عالی بتواند ایفاگر نقشهای خود در زمینه انجام مسئولیتهای اجتماعی باشد دست یاری به سوی همه عزیزان دراز می کند و امید دارد در سایه مشارکت همه شما عزیزان بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
دستیار نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و دبیر اجرایی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در کاشمر طی سخنانی با ارائه برخی آمار مربوط به داوطلبین گفت: امسال هزار و 75 طلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 در شهرستان کاشمر شرکت دارند که از نیمی از داوطلبان را زنان تشکیل می دهند.
دکتر مجید عاقل افزود : آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خرداد همزمان با سراسر کشور در یک حوزه امتحانی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار و داوطلبان این آزمون در ۱۳۲ رشته امتحانی و ۶۳ رشته شناور به رقابت می پردازند.
وی افزود: بیشترین داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمردر صبح پنجشنبه با هم به رقابت خواهند پرداخت به طوریکه 550 داوطلب در این نوبت حضور می‌یابند و کمترین داوطلب در عصر روز پنج شنبه با 79 نفر حضور می یابند.
دکتر عاقل با بیان اینکه امسال برای دومین سال آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد کاشمر در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار می شود به حساسیتهای این آزمون اشاره و ابراز کرد : داوطلبین این آزمون به نسبت داوطلبین کنکور سراسری مطالبه گری بیشتری دارند لذا ما تلاش کرده ایم برای پاسخگویی به این مطالبه گری شرایط مناسبی در مرکز آموزش عالی کاشمر فراهم کنیم تا فرآیند آزمون به نحواحسن انجام شود و پایان پذیرد.
وی افزود: دغدغه همه همکاران اجرایی ما و کوشش آنها میزبانی شایسته است .
آجرلو نماینده نماینده سازمان سنجش و مسئول رفع نقص نیز طی سخنانی با ارزیابی مطلوب عملکرد مرکز آموزش عالی کاشمر در انجام فرآیند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون گفت: رفع نقص در این حوزه امتحانی در حال انجام است و خوشبختانه تلاش عزیزان این مرکز فراهم آوردن بهترین شرایط رفاهی برای دواطلبین است.
وی با اشاره به مدت زمان متفاوت پاسخگویی به سئوالات برای داوطلبین رشته های مختلف گفت: مراقبین و رابطین در این زمینه دقت لازم را داشته باشند تا این آزمون با کمترین مشکل برگزار شود .
در این سمینار مسئولان حفاظت آزمون نیز به بیان نکات لازم پرداختند و در پایان رابطین و مراقبین با شرح وظایف خود آشنا شدند .