امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

دعوت مرکز آموزش عالی کاشمر برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اعضای هیات علمی و کارکنان مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، از آحاد مردم، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر،اعضای هیات علمی و کارکنان مرکز آموزش عالی کاشمر، با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت ایام‌ الله دهه مبارک فجر و تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از  آحاد مردم به ویژه دانشگاهیان دعوت کردند؛ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و موجب سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی شوند.
در متن این بیانیه آمده است؛  فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور تجلی عظمت ملت شریف ایران در  برابر رژیم  منحوس پهلوی است که مرهون فداکاری مردم ستمدیده و شهیدانی است که با تاسی به آموزه ‌های اسلام و در سایه رهبری حضرت امام خمینی(ره)توانستند فجر آفرین باشند و بستر نظامی برپایه «استقلال» و «آزادی» و جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

اینک در حالی چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب  و با حفظ وحدت و انسجام ملی، به رغم همه شیطنتهای دشمنان ، به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه شناخته می شود؛  اگرچه دشمن در ماه های گذشته، وحدت را آماج حمله‌های خود قرار داد،  اما بیست و دوم بهمن امسال به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر و مظهر اتحاد ملی خواهد شد. دانشگاهیان نیز در کنار سایر اقشار، با حضور در صفوف دشمن شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن و  بازخوانی مجاهدت ها و ایثار انقلابیون در دوران پیروزی انقلاب  ، تلاش خواهند نمود؛   در گام دوم انقلاب اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری به موضوع «علم و پژوهش» توجه داشتند،  در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام برداشته و با کارآمدسازی دانشگاه و تعمیق تعلیم و تربیت، مسیر توسعه کشور را هموارتر نمایند. انشاالله.

 مرکز آموزش عالی کاشمر
بهمن ماه ۱۴۰۱