امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر به اردوی "راهیان نور" می‌روند

 پس از دو سال تعطیلی اردوی راهیان نور، امسال و پس از ثبت نام ، دانشجویان مرکز آموش عالی کاشمر بر اساس اولویت بندی به اردوی "راهیان نور" می‌روند. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکتر هادی معماریان،  رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر،  در جلسه هماهنگی نشست قرار گاه شهید علم الهدی  که به منظور تصمیم‌گیری جهت اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور برگزار شد؛ گفت:  بنا به دستورالعمل وزارت علوم در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور ، هر سال، با همکاری بسیج دانشجویی، عزیزان دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شدند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در یکی دو سال اخیر این امر انجام نشد؛ ولی امسال با بهبود شرایط، مطابق با دستورالعمل وزارتی، دانشجویان بر اساس اولویت (به‌ویژه نو ورودان و سفر اولی‌ها) به اردوی راهیان نور می‌روند . 
دکتر معماریان در این جلسه اظهار داشت: برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان و دانشجویان است؛ جوانان و دانشجویان، بیش از پیش، باید با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.
وی افزود: زمان سفر ۱۵ تا ۲۷ اسفند است و دانشجویان دختر و پسر شهرستان در دو کاروان جداگانه به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.