امروز دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز بین المللی همایش‌ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام با مرکز آموزش عالی کاشمر

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز بین‌المللی همایش‌ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام با مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد.
دکترهادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی – پژوهشی در برگزاری کنفرانس‌های فیمابین منعقد شد و طی آن مقرر شد؛ طرفین حد اعلای تلاش خویش را جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی- تحقیقاتی در راستای نیل به خوداتکایی ملی مبذول دارند .
وی افزود: همکاری متقابل، ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی و برگزاری گردهمایی‌های علمی (شامل کنگره، کنفرانس، سمپوزیوم، جشنواره، همایش، جایزه، سمینار، کارگاه آموزشی و ...) مشترک در چارچوب تعیین شده از جمله اهداف موراد مشخص شده در این تفاهم نامه است.
به گفته او براساس توفق انجام ‌شده همکاری طرفین از طریق تبادل اطلاعات و تجربيات علمي و پژوهشي همراه با استفاده از امكانات و ظرفيت‌هاي مشترك خواهد بود.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه مشتمل بر 7 ماده است و از شهریور امسال به مدت پنج سال تنظیم گردیده است؛ گفت: همكاري در زمينه برگزاري دوره‌هاي آموزشي ملي و بين المللي و استفاده از ظرفيت‌ها و امكانات دو طرف در امور آموزشي و پژوهشي مورد توافق، همكاري در برگزاري سمينارها، همايش‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي از جمله تفاهم‌هاي صورت گرفته ميان مرکز آموزش عالی کاشمر با مرکز بین المللی همایش ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام است.

دسته مطلب: