امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

اعلام آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر برای برگزاری کنکور ارشد 1401

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از آمادگی این مجموعه دانشگاهی برای برگزاری آزمون کنکور ارشد1401 در هفته جاري خبر داد. 
دکترهادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر اظهارداشت: در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که  در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که در کاشمر 1750 نفر در این سه روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 وی با بیان اینکه متقاضیان لازم است از 25 اردیبهشت ماه به سایت سنجش مراجعه و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند؛ گفت:از این تعداد شرکت کننده در کاشمر 1034 نفررا زنان تشکیل می‌دهند. 
دکتر معماریان گفت: داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه چاپ و ویرایش اطلاعات به اطلاعیه اعلام تاریخ چاپ کارت ورود به جلسه، محل رفع نقص آن و شهر محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که متعاقباً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، مراجعه کنند.
وی افزود: مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان حوزه اصلی و 5 حوزه به عنوان حوزه های فرعی این آزمون درنظر گرفته شده اند.
گفتنی است؛ بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ با یکدیگر به رقابت می پردازند و تدابیرلازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان و ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

دسته مطلب: