امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در کاشمر از آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ در روز جمعه ششم اسفندماه  خبر داد. 
دکتر هادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت:  در کاشمر در مجموع 314 داوطلب آزمون دکتری  به رقابت می پردازند که از این تعداد  103 داوطلب زن و 211 داوطلب مرد هستند. 
وی با بیان اینکه مجموع شرکت کنندگان ازمون دکتری 1400  در 189 رشته تعداد  186 هزار و 556  داوطلب است گفت: مطابق اعلام انجام شده  داوطلبان از سوم اسفند می توانند کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی
 https://request.sanjes.org 
و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید.
 لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.
 وی با بیان این که فرآیندبرگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح (هشت) می‌باشد؛گفت:  در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

معماریان با بیان اینکه داوطلبان دو بسته حاوی دفترچه سوال و پاسخ نامه دریافت می کنند که بسته اول سئوالات اختصاصی و دفترچه دیگر سوالات استعداد تحصیلی و زبان خارجی است گفت: بنا به دستور العمل های ابلاغی، رعایت دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی برگزاری ضروری است.
وی گفت: محل برگزاری آزمون دکتری 1400 در کاشمر ، مرکز آموزش عالی کاشمر است.

دسته مطلب: