امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

 آزمون دکتری سال 1401 در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ در حوزه امتحانی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر،  در این آزمون در مجموع 314 داوطلب شامل  103 داوطلب زن و 211 داوطلب مرد در حوزه اصلی مرکز آموزش عالی کاشمر در گروه ‌های امتحانی  به رقابت پرداختند.  
در جریان این آزمون دکتر هادی معماریان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور از فرآیند برگزاری آزمون بازدید نمود.
وی اظهارداشت: این آزمون در حوزه‌های امتحانی سالن شهاب ترشیزی، سالن مسیح دانشوری، مجموعه ورزشی و آموزشی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.
وی با بیان اینکه  گندزدایی و ضدعفونی کردن تمامی ساختمان‌های محل برگزاری آزمون، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و ...، استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و نظارت کمیته بهداشت بر اجرای دقیق پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا از جمله موارد مهم انجام شده جهت برگزاری آزمون در فضای سالم و بهداشتی بود. 
دکتر معماریان با اشاره به اینکه  15درصد از داوطلبین آزمون دکتری 1400 در کاشمر غایب بودند، گفت: مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان یکی از حوزه های امتحانی کشور طبق روال همه کنکورها، پذیرای تمام داوطلبان معرفی شده از طرف سازمان سنجش با رعایت تمام دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

 

دسته مطلب: