امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

پیام رییس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس

دکترهادی معماریان رییس مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد دین و سیاست شهید "آیت الله  سید حسن مدرس"، روز مجلس را به هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر متن پیام به شرح ذیل است:

روز مجلس، يادآور مبارزه عالمی بزرگ و فقیهی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهيد آيت الله "سيد حسن مدرس" عليه  استبداد رضاخانی است و از اين روز به عنوان نماد قانون گرايي و حاكميت قانون ياد می شود.
از آنجا که به فرموده امام راحل، مجلس در راس امور است و نمايندگان مجلس عصاره فضايل ملت به شمار می روند؛ نماد اقتدار جامعه هستند.
بدون شک دست يابی به آرمانهاي انقلاب اسلامی جز از مسير قانون گرايی و حفظ منافع ملی در همه عرصه ها ميسر نمی شود و بر نمایندگان مجلس است که با الگو قرار دادن شهید مدرس و تأسی به ویژگی  شخصیتی ایشان با روحیه آزادیخواهی، ساده زیستی و قانون مداری  در راه اعتلای ایران اسلامی بکوشند.

اينجانب از طرف هيات رئيسه، اعضای هيات علمی، كاركنان و دانشجويان عزيز  مرکز آموزش عالی کاشمر  روز مجلس را به هيات رئيسه محترم مجلس، نمايندگان دلسوز، خدوم و قانونگرا به ویژه حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم گرانقدر دیار ترشیز تبريك می گويم و از درگاه خداوند توانا موفقیت همه نمايندگان مجلس شورای اسلامی در مسير دفاع از حقوق ملت ايران را خواستارم.
 

هادی معماریان
رئيس مرکزآموزش عالی کاشمر