امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی ، فرارسیدن سالروز  ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه هموطنان عزیز به ویژه همکاران و دانشجویان در این مجموعه دانشگاهی تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر  متن این پیام بدین شرح است؛  
بسم الله الرحمن الرحیم
حقُّ علیٍّ على هذهِ الاُمّةِ کحَقِّ الوالِدِ على وَلَدِهِ.
حقّ على بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.(پیامبر بزرگ اسلام(ص))
میلاد مسعود مولود کعبه، مولی الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر بر عموم هموطنان عزیز مبارک باد.
 همچنین از پروردگار بی همتا توفیق همگان را در شکرگزاری نعمت ولایت حضرت علی علیه السلام را خواستارم. بدون شک پیرو امیرالمؤمنان بودن به معنای گام برداشتن در مسیر الهی اوست آن هنگام که اندیشه های متعالی ایشان در تبیین راهبردهای اساسی حکومت داری در نامه اي تاریخی به مالک اشتر را می خوانیم، رهبر و امیری را تصویر می کنیم که به راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی مانندش تعظیم کرده و به راستی هر فصل از زندگی پربارش از شکل گیری دین، کانون خانواده، شجاعت در نبرد با دشمن، سکوت آنگاه که باید لب فرو می بست ، قضاوت و راهبری امت و … سرشار از پند وحکمت و معرفت است .
اينجانب فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز  مرد و پدر را صمیمانه به همه همكاران مجموعه دانشگاه، دانشجویان و پدران فداکار و گرانقدر تبریک و تهنیت عرض مي نمايم .
امید است با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان در تمامی ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.
دکتر هادی معماریان _
رییس مرکز آموزش عالی کاشمر