امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

دکتر هادی معماریان، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، متن پیام بدین شرح است؛

" به نام ایزد توانا"

 هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین  و هفته دولت نامگذاری شده را به همه دولت مردان خدوم و کارکنان شریف تبریک می گویم.چهارمین روز از این ماه به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها زمینه‌ساز رشد و تعالی آن سازمان است..
ادامه‌دهندگان راه شهدا و امام، امروز با اهتمام به پیگیری و تلاش برای تحقق اهداف بلند و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ، با سخت‌کوشی مضاعف و عمل صادقانه در عرصه خدمت به مردم گام برداشته و عزت و سربلندی کشور مرهون حضور نیروها و انسان‌های متعهدی است که در هر شرایطی بر وظیفه انسانی و دینی خود تأکید می‌نمایند و تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای این مرز و بوم بوده است..
بدون شک مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان دانشگاه پیشرو در توسعه پایدار همچون مراکز دیگر به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص خود توانسته طی چند سال فعالیت خود، نقشی موثر و کارآمد در عرصه آموزش عالی داشته باشد که بی گمان بخشی از این اهداف والا، مرهون پشتکار کارکنان عزیزاست. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم جامعه دانشگاهی به ویژه همکاران گرانقدر  مرکز آموزش عالی کاشمر که در مسیر اعتلا و بالندگی دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند تبریک عرض نموده و موفقیت دولت مردمی را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر هادی معماریان –
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر