امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت روز معلم

 

دکتر هادی معماریان رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی دوازدهم ارديبهشت ماه، بزرگداشت یاد و خاطره معلم ارزشمند شهيد استاد مطهری و روز گرامیداشت مقام علم و تكريم استاد را به تمامی اساتید گرانقدر و اعضای محترم  هیات علمی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در متن این پیام آمده است:
"به نام خداوند لوح و قلم"
بر طبق آموزه های دینی اسلام، تعلیم و تعلم ،عبادت و معلمی شغل انبیاست. بدون شک اگر جامعه‌ای پیشرفت می‌کند؛ مدیون معلمانی سخت‌کوش و جهادگر است که از عمر خود که بالاترین سرمایه‌هاست برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص هزینه می‌کنند و در واقع اساتید و معلمان، هویت سازی نسل آینده را برعهده دارند.
در واقع ترویج دانش و بینش در میان نخبگان دانشگاه وظیفه‌ای است خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان مشهود است و حضور اساتید فرهیخته در کنار نخبگان و آینده‌سازان ایران اسلامی نقشی بی‌بدیل جهت اعتلای علم و تحقق اهداف توسعه کشورمان ایفا خواهد کرد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید معزز صمیمانه تبریک عرض نموده  و امیدوارم  در سال" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها "در پرتوی تلاش ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی که موتور محرکه توسعه هستند؛ شاهد تعالی دانشگاه و انجام بهینه مسئولیت‌های اجتماعی خویش جهت دستيابی به جايگاه‌های بالاتر در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، تولید علم و فناوری و... باشیم.

دکتر هادی معماریان
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر

دسته مطلب: