امروز جمعه 10 فروردين 1403

فعالیت رسمی کانون محیط زیست سبزاندیشان ترشیز آغازشد.

‍ دبیر شورای راهبری مدیریت سبز مرکز آموزش عالی کاشمر از راه اندازی کانون محیط زیست سبزاندیشان ترشیز در این مرکز دانشگاهی خبر داد.
دکتر زینب محمدحسینی در گفتگو باروابط عمومی و اموربین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر  با  تاکید بر جایگاه ویژه دانشجویان در گسترش فرهنگ زیست-محیطی ابراز امیدواری کرد؛ با راه اندازی این کانون فرهنگی، امکان همکاری نزدیک مدیریت سبز دانشگاه و دانشجویان در حوزه های زیست محیطی فراهم شده و با پشتیبانی سرمایه های ارزشمند و عظیم دانشجویی، رسالت اجتماعی-فرهنگی مرکز آموزش عالی کاشمر در کمک به شکل گیری فرهنگ سبز پایدار در منطقه ترشیزمحقق گردد.
وی افزود: هر دانشجو میتواند به عنوان سفیر فرهنگ سبز در خانواده و اجتماع عمل کند و بهره گیری از این پتانسیل بالقوه حرکت در راستای توسعه پایدار منطقه را تسهیل می کند.
وی بابیان اینکه خانم زهرا صادقی دانشجوی رشته مهندسی آب مرکز آموزش عالی کاشمر دبیری کانون را عهده داراست، گفت:کانال تلگرام t.me/sabzandshantorshiz جهت اطلاع از اخبار و رویدادهای کانون تشکیل شده است.
وی افزود:دانشجویانی که علاقمند به فعالیت در کانون محیط زیست سبزاندیشان ترشیز هستند می توانند با ارسال ایمیل به نشانی sabzandishtorshiz@gmail.com  مراتب علاقه مندی خویش و اعلام آمادگی برای همکاری و عضویت در کانون را اعلام نمایند.