امروز جمعه 31 فروردين 1403

جلسه هماهنگی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر

دانشگاههای منطقه 9 کشور در مرکز آموزش عالی کاشمر با حضور سرپرست فنی مسابقات، نماینده انجمن تنیس روی میز، داوران، سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده و معاون اجرایی مسابقات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، در این جلسه  مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه مرکز آموزش عالی کاشمر و معاون اجرایی مسابقات طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گفت: اگر چه بنا به اعلام آمادگی 7 تیم از دانشگاههای مختلف برای حضور در این مسابقات، مرکز آموزش عالی کاشمر به دلیل انصراف دیرهنگام تیمهای شرکت کننده میزبان چهار تیم ورزشی دانشجویان رشته تنیس روی میز از دانشگاههای بیرجند، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه الزهرا و مرکز آموزش عالی کاشمر است.
ایشان ابراز امیدواری کرد؛ مرکز آموزش عالی کاشمر بتواند به خوبی این مسابقات را میزبانی نماید و در آینده شاهد رونق بیش از پیش رشته تنیس روی میز در این مجموعه دانشگاهی باشیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات در سالن چند منظوره مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار داشت: تیمهای شرکت کننده دهم بهمن ماه پذیرش شدند و طبق برنامه زمان بندی مسابقات تنیس روی میز دختران، روز جمعه یازدهم بهمن ماه آغاز می شود.
سرکار خانم پسنده مسئول فنی مسابقات در ادامه طی سخنانی با اشاره به این که همواره مسابقات تنیس روی میز در فضایی آرام و بانشاط برگزار می شود؛ گفت: امیدوارم در این دوره هم، مسابقات در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شود.
وی با قدردانی از میزبانی قابل تحسین مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: مسابقات در سه قسمت تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی برگزار می شود.
وی افزود: مسابقات تیمی به صورت چهار تیم دوره ای و با توجه به رده های سال قبل قرعه کشی انجام می شود و در بخش انفرادی و دوبل دانشگاهی به صورت تک حذفی و سه گیم از 5 گیم است.
در این جلسه که خانم دکتر حکاک به عنوان نماینده انجمن تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه های کشور حضور داشت؛ سر داور مسابقات خانم اشرف سرشاد و خانم طاهره خوش خلق معرفی شدند و مربی تیم بیرجند سرکار خانم شیرزایی به عنوان نماینده کمیته مربیان انتخاب شدند.
گفتنی است؛ پس از انجام قرعه کشی بین تیم های شرکت کننده، مقرر شد؛ تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد با الزهرا و تیم بیرجند با کاشمر در دور اول مسابقات به رقابت بپردازند.
گفتنی است؛ برترین های این مسابقات، سهمیه حضور در المپیاد سراسری دانشجویان کشور که تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می شود را کسب می کنند.