امروز جمعه 10 فروردين 1403

برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه 1400

تصویر daneshjoei

برگزاری بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه  سال 1400

 

 فرآیند جشنواره سال جاری، بر اساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته سوم آذرماه آغاز و در اسفندماه نیز با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

مطابق سال های پیشین، شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه و فرایند داوری آن در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود؛ همچنین تمام مراحل ثبت نام دانشجویان متقاضی، داوری دانشگاهی و نیز داوری سطح کشوری در سامانه الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت.

فرایند برگزاری بدین صورت خواهد بود که نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب‌‌های آن کسب نموده‌اند به عنوان برگزیدگان مورد تقدیر دانشگاه مربوطه قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

در جشنواره امسال، برای اولین بار برگزیدگان دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران نیز معرفی می شوند و امکان شرکت دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند و دانشجویانی که دارای مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات در دوران کرونا هستند، وجود دارد همچنین اختصاص۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی، ویژه فعالیت های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه های ، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند از تاریخ 20 لغایت 30 آذرماه سال جاری  با مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

فایل پیوست: 
پیوستاندازه
PDF icon آیین نامه برگزاری جشنواره مصوب 98.pdf1.42 مگابایت
Image icon 3264118-2.png338.57 کیلوبایت