امروز جمعه 10 فروردين 1403

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز آموزش عالي کاشمر و چند واحد صنعتی فعال منطقه

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز آموزش عالي کاشمر و خانه صنعت، معدن  تجارت شهرستانهای کاشمر ، خلیل آباد و کوهسرخ و چند واحد صنعتی فعال منطقه از جمله شرکت پیشرو صالح کاشمر در قالب خوشهئ صنعتی صالح، شرکت قند عسل با نام تجاری بیسمارک و شرکت لبنی فخر ترشیز با نام تجاری کوشان منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر جهت همکاری‌های مشترک بین مرکز آموزش عالي کاشمر و  واحدهای صنعتی فعال منطقه در راستای بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود دو طرف، تفاهم‌نامه دو جانبه‌ای منعقد شد.

هدف از انعقاد و اجرای تفاهم‌نامه، ایجاد همکاری فی مابین در زمینه‌های علمی و پژوهشی، اشتغال و کارآفريني، فرهنگی و فناوری با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از علمی، فنی و نیروی انسانی است.
کمک به آموزش، مهارت‌آموزی و توانمندسازی منطبق با فرهنگ دانش‌بنيان در راستای ترویج کارآفريني و اشتغال، مشارکت و برنامه‌ریزی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها ، سمینارها، جشنواره‌ها و همایش‌های مشترک با رویکرد توانمندسازی پرسنل و جامعه هدف، اجرای طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان مشترک با بهره‌گیری از پتانسیل اساتید و اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی کاشمر، همکاری در طراحی و اجرای دوره‌ها و رویدادهای مهارتی و دانش‌افزایی به صورت مجازی و حضوری، اشتغال و به‌کارگيري فارغ‌التحصيلان رشته مهندسي صنايع غذايي مرکز آموزش عالي کاشمر از جمله برنامه های مورد نظر طرفین است.
گفتنی است به منظور پیشبرد اجرای مفاد این تفاهم نامه کمیته متشکل از2 نفر با عنوان کمیته مشترک هماهنگی به شرح ذیل تشکیل می‌شود و تصمیمات متخذه مشترک جهت تصویب واقدامات بعدی به اطلاع مدیریت های طرفین می‌رسد.

دسته مطلب: