امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

پیام قدردانی سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست  مرکز آموزش عالی کاشمر از حضور پرشور مردم بویژه جامعه دانشگاهيان و کارکنان اين مجموعه در راهپيمايي ۲۲ بهمن قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ، درپی خلق حماسه ی بی نظير مردم شريف  دیار ترشیز در مراسم راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن،  طی پیامی از حضور با شکوه مردم به ویژه دانشگاهیان ، اساتید و اعضای هیأت علمی و دانشجویان این مرکز قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است؛
«بسمه تعالی»
بار دیگر حضور پرشور و منسجم مردم، در صفوف به هم فشرده و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند .
 بر خود مي بالیم که خدمتگزار مردمي فهيم، هوشيار و هميشه در صحنه هستیم و خود امروز شاهد بودیم؛  مردم شریف دیارمان از تمامی اقشار و گروه هاي سني در بيست و دومين روز از بهمن ماه امسال، همچون سنوات گذشته با حضور حماسي و شور انگيزشان در راهپيمايي با شکوه ۲۲ بهمن عزم راسخ و اراده بلند ملت غيور ايران را به رخ دشمنان کشاندند.
حضور پرشکوه مردم کاشمر هم چون مردمان غیور سایر نقاط کشور در جشن بزرگ چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت يوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن نمايش  همبستگي، بصیرت و اقتدار و عظمت ملت ايران، پاسخي شايسته و قابل تامل به تمامي دشمنان نظام بود و اتحاد و انسجام آنان را به نمایش گذاشت.
ضمن قدردانی از این حضور حماسی،سلامتی، پیروزی و سربلندی مردم ايران  را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم.
دکتر امین حسینی-
سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر
بهمن ۱۴۰۱