امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

پیام سرپرست مرکز به مناسبت روز دانش‌آموز

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر درآستانه فرارسیدن یوم ا... ۱۳ آبان، که به فرموده مقام معظم رهبری، روز تجلّی دوباره‌ی آزادگی و شجاعت و غيرت انقلابی در ملت مسلمان ماست؛ پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است؛
بِسمِ اللهِ االرَّحمنِ الرَّحیمِ
  به یقین یوم ا... سیزده آبان، حوادث بزرگ و سرنوشت ساز این ملت را در پیشانی خود حک کرده از تبعید امام در سال 42، تا کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 و در نهایت تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام ، همه این حوادث ماهیت پنهانِ استکبار را در دنیای معاصر برملا می سازد از این رو می توان گفت ؛ در ۱۳ آبان، فرهنگ استکبار ستیزی نهادینه شد و فصل مهمی از کتاب تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد که به تعبیر امام راحل از آن می توان به "زاد روز انقلاب دوم" نام برد.
بدیهی است؛ ملت ایران بیش از ۴۰ سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده است و باور دارد نظام اسلامی در سایه اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی به اعتلا می رسد در این راه لازم است آحاد مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با بهره مندی و درس آموزی از تاریخ، با تداوم دشمن شناسی در سایه ولایت، پشتیبان نظام و انقلاب باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز مهم و اداي احترام محضر همه شهداء والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ويژه شهدای عزيز دانش آموزي که در راه دفاع ازآرمانهای انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، فرارسيدن يوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و آغاز هفته تربیت اسلامی، را به همه دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران عزیز، به ویژه دانش آموزان وفرهنگیان فرزانه منطقه ترشیز تبریک عرض نموده و پیشرفت و‌سربلندی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان را از درگاه حضرت حق مسالت می نمایم.

امین حسینی
سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر