امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تسلیت رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ١۵ خرداد

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر در پیامی رحلت جانکاه حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شریف ایران مخصوصا مسئولین، کارکنان، اساتید و دانشجویان تسلیت گفت و یاد شهدای عظیم الشأن قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این پیام آمده است: 14خردادماه، یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود است. آن روز که از دست دادن رهبری دلسوز و غمخوار به بزرگترین نگرانی ایرانیان مبدل شد؛ الحمدلله با انتخاب یار و یاور ایشان، حضرت آیت ا.. خامنه ای(مد ظله العالی) به موجی از امید و ایمان تغییر یافت.
امام خمینی (ره) فرهنگ نوین شهادت طلبی و انقلابی گری اسلامی  را با قیام  15 خرداد سال 1342 بنا نهاده نهادند و این روز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره)  پیوندی از یاد نرفتنی دارد.
امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما ،وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ی ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.
امیدآنکه دانشگاهیان در سایه خودباوری و پشتکار جهت اعتلای بیشتر و معرفی و ترویج اندیشه های متعالی آن شخصیت بی نظیرو شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل امروز اهتمام ورزند.

هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر