امروز جمعه 10 فروردين 1403

پیام تبریک سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1402

دکتر امین حسینی،سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر، در پیامی فرارسیدن نوروز  و فصل بهار و  آغاز سال 1402 را که مصادف با ایام ماه رمضان، ماه مهمانی خداست را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر متن این پیام به شرح زیر است :
 
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید  
 وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
 
نوروز باستانی، آغاز بهاری با طراوت است. هنگامی که بهار، سستی را از دامان طبیعت می زداید و سرزندگی  بر آن هویدا می شود، این  جلوه های  رستاخیز  طبیعت در بهار، نمادی برای تغییر و تحول در وجود آدمی و نویدبخش افکار، کردار و تصمیم‌های نو برای آینده است.
امسال عطر سال نو و نوروز ایرانیان با رنگ و بوی معنوی ماه رمضان، در هم آمیخته است.
در آستانه ورود به سال نو، دیدگان خود را در قطره های زلال شبنم رحمت الهی، شستشو می دهیم و به یُمن  گذار از سالی با همه فراز و فرودها و کسب تجربه لازم از رهگذر آن با سرزندگی و نشاط به استقبال سال جدید می رویم و از ایزد توانا می خواهیم که حال همه ما را به بهترین احوال متحول سازد.
اینک  فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های ارزشمند همکاران (اساتید، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ) جهت تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه در سال 1401  و با امید به اینکه در سال پیش رو  با برنامه جامعی برای انجام مسئولیت های اجتماعی دانشگاه  بتوانیم زمینه توسعه و تعالی منطقه را فراهم آویم؛ پیشاپیش سال نو را به محضر این عزیزان و خانواده محترم شان صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سالی سرشار از موفقیت روزافزون همراه با سلامتی برای همه عزیزان در تمامی عرصه های  زندگی آرزو  می کنم.

دکتر امین حسینی
سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر
بهار 1402