امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

پیام تبریک سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت دهه فجر

   بسمه تعالی

«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»

«حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است»

کلام الهی «و الفجر و لیال عشر» نویدبخش پگاه روشن پیروزی است. خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران، چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفته و گرامی می‌دارد. بی شک وعده الهی محقق خواهد شد و با تأسی از ولایت فقیه، بیرق پرافتخار انقلاب اسلامی در ید قدرت حضرت بقیه‌الله اعظم (ارواحنا له الفدا) قرار خواهد گرفت.

دهه‌ی مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشود و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساند. یادآور اراده‌ی پولادین مردمی که با توکل به خدای متعال توانستند نظام استبداد ستمشاهی را درهم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه‌ی ظهور برسانند.

دهه فجر امسال با شعار "ایران استوار،۴۴سال افتخار" و طلوع چهل و چهارمین خورشید پیروزی، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت های عرصه های علمی و دانشگاهی یادآوری می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر این ایام فرخنده را به جامعه دانشگاهیان،  دانشجویان عزیز،کارکنان و اساتید مرکز آموزش عالی کاشمر تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان پرتلاش در عرصه علم، عمل و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.