امروز سه شنبه 29 اسفند 1402

پیام تبریک رییس مرکز آموز عالی کاشمر به مناسبت سالروز تاسیس ایسنا

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر بیستمین سالروز تاسیس ایسنا_ خبرگزاری دانشجویان ایران_ را به مسئولان و خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ، در پیام دکتر هادی معماریان خلیل آباد رییس مرکز آموزش عالی کاشمر آمده است؛ «فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را به مسولان و خبرنگار ان این رسانه به ویژه آقای محمد جواد افتخاری خبرنگار ایسنا در منطقه ترشیز و همه مخاطبان این رسانه صمیمانه تبریک می‌گویم.

بی‌شک تلاش و پشتکار خالصانه دست‌اندرکاران ایسنا برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌های گوناگون، بویژه در حوزه معطوف به مسائل توسعه پایدار که از ماموریتهای مرکز آموزش عالی کاشمر هست و انعکاس صادقانه وقایع و رخدادها در این زمینه، گامی ارزشمند جهت اعتلای نام دیارمان داشته است.

این خبرگزاری با بهره‌گیری از سرمایه اندیشه متعالی و به‌کارگیری نگاه تحلیل و آسیب‌شناسی کارشناسان و اهالی فن، تلاش خود را بر آن داشته است تا ضمن رعایت سرعت و دقت در انتشار اخبار با ضریب بالای صحت اخبار، پدیدآورنده اعتماد بین رسانه و مخاطب باشد.»
لازم به یادآوری است ؛ایسنا (به انگلیسی: ISNA مخفف Iranian Students' News Agency) یا خبرگزاری دانشجویان ایران یکی از خبرگزاری‌های فعال در ایران است که در ۴ نوامبر ۱۹۹۹ آغاز به کار کرد.گزارشگران و تحریریهٔ این خبرگزاری عموماً دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های ایران هستند و تعداد زیادی از آنان، به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند. اما اینک  بر خلاف دوران تأسیس (۱۳۷۸–۱۳۸۴) در شرایط فعلی بسیاری از خبرنگاران ایسنا دیگر دانشجو نیستند. ایسنا با جذب کمک‌های مالی از دولت و نیز با حمایت تشکیلاتی جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند.