امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رییس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر دکترهادی معماریان خلیل آباد طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر، را که تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند  به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه در صحنه و جامعه دانشگاهیان.تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

"به نام خداوند لوح و قلم "

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن  در تاریخ حیات جهان گشود و صلای آزادی و استقلال رابه گوش جهانیان رساند.

اینک در آغازین روز از  ایام الله دهه فجر و همزمان با آغاز بهاری دیگر از بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیرانقلاب، شهدا و فجرآفرینان فرارسیدن چهل و یکمین  بهار انقلاب را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه  جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمایم.

بدون شک این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی است که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال را به عنوان آرمان ها و ارزشهای نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند.

اینک با توجه به حساسیت های جهانی و منطقه ای ، از همه اقشار به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی دعوت می کنم؛ همگام با سراسر ایران اسلامی در جشن های انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی ۲۲بهمن مشارکت و حضور فعال داشته باشند زیرا حضور باشکوه آنان، موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

در پایان، از خداوند متعال توفیق ادامه راه روشن و طریق پاک شهدا و امام شهیدان و تلاش مجاهدانه در عرصه های علم و بالندگی را مسئلت می نمایم.
 

هادی معماریان خلیل آباد

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر

بهمن 98