امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، دکترهادی معماریان با صدور پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی همچون شهیدان رجایی و باهنر، به پاس ارج نهادن به مقام کارکنان دولت از خدمات  همه کارمندان شریف و پرتلاش مرکز آموزش عالی کاشمر تقدیر و تشکر کرد.
 متن پیام بدین شرح است؛
به نام خداوند جان و خرد 
بدون شک  هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
 بی شک همه ما بایدبا تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این  شهیدان گرانقدر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار آنان با تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم . 
بدیهی است؛ از آنجا که هفته اول شهریور ماه به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم و ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت  نام گرفته و روزچهارم شهریور ماه به نام روز کارمند مزین گشته است؛ از این رو با تبریک روزکارمند از زحمات بی‌دریغ همکاران فرهیخته دانشگاه که با تعهد و خلوص در مسیر اهدف عالیه آموزش عالی گام بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.
امید است؛ با توکل به خداوند متعال، صداقت کاری، همدلی، قانون‌مندی و مسئولیت‌پذیری در راستای ارتقای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز آموزش عالی کاشمر با هم افزایی و همدلی گام‌های موثر و بلندی برداریم.
دکترهادی معماریان 
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر