امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش عالی کاشمربه مناسبت فرا رسیدن دهه ی فجر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، دکترهادی معماریان، رئیس مرکز، طی پیامی فرارسیدن دهه فجر را که تجلی شکوهمند حماسه‌ی جاودان ملتی‌ست که اعجاز بزرگی رقم زدند و برگ زرینی در خاطر همه‌ی انسان‌های وارسته و آزادی‌خواه جهان گشودند؛ تبریک گفت. در این پیام آمده است؛ 
"والفجر و لیالِ عشر" 
ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد‌آور راهبری‌های انقلابی و حیات‌بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.
انقلابی که رساترین فریادتاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن،  به پشتوانه مردم،با تمام وجود تلاش کرد.
اینک بیش از چهاردهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپری شده و کشور عزیزمان ایران، فصل تازه‌ای از مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را تجربه کرده ، به خود می بالیم؛ ملت ما در عرصه های  مختلف پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شده و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی برصدر  نشسته است.
بدیهی است؛ جامعه‌ی دانشگاهی که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی، در خط مقدم این حرکت بزرگ حضور فعال و مؤثر داشته‌‌، همچنان با دانش، خودباوری و نوآوری در خط مقدم توسعه و پیشرفت کشور ایستاده و عزت‌آفرین‌است و امید دارم؛ به برکت این ایام، با همدلی و همفکری بتوان اعتلای  روز افزون ایران عزیز را رقم زد.. 
اینجانب در طلیعه‌ی  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی رهبر کبیر انقلاب اسلامی  و شهدای والامقام، دهه فجر را به ملت همیشه‌قهرمان ایران، به‌ویژه به مقام معظم رهبری و خانواده‌ی بزرگ آموزش عالی تبریک و تهنیت عرض نموده و‎نمایم. 
بهروزی، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
 دکترهادی معماریان -رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر