امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

میزبانی مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 ورزش کشور

مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 ورزش کشوربه میزبانی مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن سال 1395 و نو شدن طبیعت، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 ورزش کشور نیز در شهرستان کاشمر و به میزبانی دانشگاه دولتی منطقه ترشیز کهن (مرکز آموزش عالی کاشمر) برگزار شد. در این دوره از مسابقات 10 تیم از دانشگاه های فردوسی مشهد، حکیم سبزواری، بیرجند، بجنورد، صنعتی بیرجند، سمنان، دامغان، شاهرود، مهندسی فناوری های نوین قوچان و مرکز آموزش عالی کاشمر به مصاف هم رفتند که در نهایت دانشگاه های مهندسی فناوری های نوین قوچان، دانشگاه فردوسی مشهد و حکیم سبزواری به ترتیب مقام اول، دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. لازم به ذکر است که این دوره از مسابقات، انتخابی المپیاد ورزشی تابستان 1395 دانشگاه فردوسی مشهد بوده و دو تیم دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان و فردوسی مشهد جواز ورود به این دوره از مسابقات را کسب کردند.

آقای دکتر محمد شبانی، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر و سرپرست کل مسابقات، ضمن تقدیر و تشکر از دبیرخانه­ی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 ورزش کشور به جهت واگذاری میزبانی مسابقات والیبال به این مرکز، اظهار داشتند که این دوره از مسابقات از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی انجام گرفت و بازیکنان تیم های شرکت کننده از آمادگی خوب و انگیزه زیادی جهت حضور در این رقابت ها برخوردار بودند.

دکتر محمد شبانی همچنین ضمن تبریک سال جدید به همه افراد درگیر در این دوره از مسابقات، بویژه سرپرستان، مربیان، ورزشکاران و کادر داوری، بیان داشتند که امیدواریم با دعای خیر مردم همچنان شاهد پیشرفت روز افزون ایران عزیزمان در عرصه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی باشیم و مثل همیشه در بتوانیم در رقابت های جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم.