امروز جمعه 10 فروردين 1403

عملیات اجرایی پروژه دیوارکشی زمین پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر آغاز شد

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از آغاز عملیات اجرایی پروژه دیوارکشی و تسطیح و آماده سازی زمین پردیس این مرکز خبر داد. 
دکتر هادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار داشت:  در اردیبهشت ماه سال 95 کلنگ عملیات  اجرایی زمین مرکز آموزش عالی  کاشمر در زمینی به مساحت 50 هکتار زده شد اما استانداری خراسان رضوی، وزارت مسکن و شهرسازی مراحل نهایی را تائید نکرده بود، و تا سال 97 اقدامی عملی صورت نگرفت. وی گفت: از نیمه سال 97 قرارداد نهایی زمین مکتوب شد و واریز وجه به حساب مسکن و شهرسازی انجام گرفت و موافقت واگذاری زمین اخذ شد. 
وی گفت: با پیگیری های انجام شده و دلسوزی های هیئت رئیسه مرکزامسال پس از انجام مناقصه، پروژه دیوارکشی زمین پردیس به شرکت ذیصلاح سپرده شد.
معماریان با اشاره به اینکه دیوارها از نوع بتنی پیش ساخته هستند گفت: طول پروژه دیوارکشی پردیس مرکز آموزش عالی حدود هزار و 100 متر است  که هم اکنون قسمتی از ستونها و دیوارها تولید شده و به زودی به کاشمر حمل می شود. 
وی افزود: مدت اجرای پروژه دیوارکشی طبق قرارداد، چهارماهه می باشد. وی با اشاره به وجود برخی پستی و بلندی های مسیر اجرای پروژه  گفت: با همکاری خوب شهرداری و شورای محترم شهر و مساعدت شهردار و کمک گرفتن از ماشین آلات این مجموعه، علاوه بر تسطیح مسیر اجرای پروژه، هدایت نخاله‌های مسیر دیوارکشی به بیرون دردست انجام است تا مسیر مورد نیاز پیمانکار تسطیح شود.
معماریان اظهارداشت: هم زمان پیگیراخذ امتیاز انشعابات نیزهستیم تا مطابق برنامه زمان بندی شناژ یکپارچه اجرا شود. 

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار امیدواری کرد؛ در صورت تامین اعتبار احداث پردیس مرکز در آینده ای نزدیک اجرایی شود.

دسته مطلب: