امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان

حضور سرپرست،مدیران و پرسنل مرکز آموزش عالی کاشمر در راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر،در راهپیمایی استکبار ستیزی روز۱۳ آبان سرپرست،مدیران و پرسنل مرکز آموزش عالی کاشمر دوشادوش مردم همیشه در صحنه کاشمر با حضور در امامزاده سید حمزه در این مراسم شرکت نمودند.
دکتر امین حسینی در حاشیه این مراسم اظهار داشت:سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه می دهد؛ این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، نقش آفرین بوده اند.
وی با اشاره به درس های 13 آبان گفت: سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند. این واقعه غروری مقدس و حماسه آفرین را در دل مردم ایران در مبارزه با استکبار زنده کرد و به آنان نشان داد؛ دیوار ستم، شکستنی است.
گفتنی است؛ شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور در امامزاده سید حمزه و با سردادن شعارهای "مرگ برآمریکا"و "مرگ براسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و سپس در صفوف به هم فشرده در نماز عبادی - سیاسی جمعه حضور یافتند.