امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

دعوت رییس مرکز آموزش عالی کاشمر از دانشگاهیان برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم 22بهمن

دکتر هادی معماریان خلیل آباد رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر، طی پیامی از جامعه علمی، دانشگاهیان،اندیشه ورزان و فرهیختگان، دانشجویان و اقشار شریف مردم دیار ترشیز دعوت کرد تا همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق نمایند.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این پیام آمده است؛
به نام خداوند جان و خرد
بدون شک یوم‌الله ۲۲ بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم دنیا به ارمغان آورد. این انقلاب شکوهمند به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ که بیانگر وحدت کلمه، ایثار و شکوه این ملت بزرگ بود، به ثمر نشست.
اینک که این ثمره ارزشمند، چهل و یک سال از عمر خود را سپری می‌کند، با توجه به قرار گرفتن
در شرایط حساسی که دشمنان این مرز و بوم از تمام توان خود برای توقف حرکت روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، حضور بابصیرت و هوشمندانه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن ضرورتی مضاعف دارد. اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، با توجه به اینکه امسال به ویژه با وجود تهدیدات غیرانسانی استکبار جهانی از جمله ترور سردار شهید" حاج قاسم سلیمانی"، بیش از هر سال دیگر نیازمند وحدتیم؛ همه ملت ایران، به ویژه جامعه دانشگاهی باید در راهپیمایی این روز ملی برای ایرانیان حضور یافته و از انسجام ملی و اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنند. از این رو از همگان به خصوص جامعه علمی کشور، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر دعوت می کنم؛ در این حرکت عظیم مردمی سهیم باشند،تا عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.

هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر