امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403

برگزاری مراسم عزاداری در مرکز آموزش عالی کاشمر به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

مراسم عزاداری اساتید و  دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر در پی شهادت سردار سلیمانی امروز یکشنبه پانزدهم دیماه در محل نمازخانه این مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این مراسم که  به همت امور فرهنگی- اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر پس از نماز ظهردر محل نمازخانه مرکز برگزار شد،  حجت الاسلام والمسلیمن میثم خزاعی به بیان ویژگی های شخصیتی و فعالیت های شهید سلیمانی پرداخت.
وی با اشاره به رشادتهای این سردار شهید ضمن عزاداری و سوگواری برای این ضایعه بزرگ، اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی را محکوم کرد و گفت: مردان خدا اگر چه به ظاهر ممکن است از این دنیا مفارقت کنند و در مسیر خدا به شهادت برسند، ولی این مفارقت ظاهری به معنای اتمام اثر گذاری آنها نخواهد بود و ما ادامه اثر گذاری آنها را پس از شهادت شان می بینیم و به فضل الهی اثری که شهادت سردار سلیمانی در جبهه مقاومت خواهد گذاشت از زمان حیاتش بیشتر خواهد بود.
خزاعی اظهار داشت: آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ و به دستور ترامپ مجنون به این اقدام بزدلانه زد و از این اقدام دنیا در بهت و حیرت و ما در غم و اندوه سردار سلیمانی هستیم.
وی اظهار داشت: نه تنها ایرانی‌ها که ملت‌های مسلمان منطقه به شدت به سردار سلیمانی عشق می‌ورزند و او بر قلب‌ها فرماندهی می‌کرد، لذا می بینیم بعد از ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی این حجم از اندوه و مصیبت در تمام اقشار مردم بی سابقه است.
به گفته او این شهید سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان رهبر معظم  انقلاب در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت و خود را سرباز مکلف و حلقه به گوش رهبری و تبعیت از فرامین ایشان را در جهت تداوم راه مقاومت بیان کرد.
در ادامه حاج محمد رضا غلامرضا پور به روضه خوانی و مرثیه سرایی اهل بیت پرداخت.
درپایان دانشگاهیان به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقام سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.