امروز جمعه 10 فروردين 1403

برگزاری دیدار پایان سال سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر با اعضای هیأت علمی و کارکنان

دکتر امین حسینی سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ با اعضای هیأت علمی و کارکنان  دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر صبح امروز  دکتر امین حسینی، سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر به  مناسبت پایان سال و در  آخرین نشست رسمی با مدیران مجموعه دانشگاه  در سال ۱۴۰۱ در قالب جلسات متوالی با اعضای هیات رییسه ، مدیران و کارشناسان و اعضای هیأت علمی و کارکنان بخش های مختلف دیدار و گفتگو کرد .

دکتر حسینی، ضمن تبریک ایام مبارک اعیاد شعبانیه،  فرارسیدن سال نو  و ماه رمضان را پیشاپیش به  تمامی مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش دانشگاه تبریک گفت.
وی خاطر نشان کرد : سال ۱۴۰۱با همه سختی و آسانی ها و کم و کاستی ها رو به پایان است و امیدوارم با رعایت عدالت و انصاف بتوانیم با هم افزایی انرژی ها زمینه ارتقا این مجموعه دانشگاهی را فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه برای تعالی و پیشرفت مرکز نیاز به همکاری همه  پرسنل و هیات علمی داریم؛گفت: ارتقا حوزه مهم آموزش و پژوهش برعهده اعضای هیات علمی است که خوشبختانه در منطقه امتیاز های خوبی کسب نموده ایم.
وی با تاکید براینکه باید مبنای عملکردمان بر عدالت و انصاف باشد؛ گفت:  برای ارتقا مرکز آموزش عالی کاشمر و جذب اعضای هیات علمی جدید و  تخصیص بودجه مورد نیاز و تملک ساختمان و ... برنامه ریزی هایی شده است همچنین به دنبال  ایجاد رشته علوم و فنون بین رشته ای و علوم انسانی هستیم.
وی با تاکید بر رعایت مسائل حقوقی مرکز  گفت:  هر کار نیک و خیری که انجام دهیم قطعا اثرات آن  به خودمان بر می گردد.
دکتر حسینی ابراز کرد :  با گفتمان و گفت گو بسیاری از سوء تفاهمات رفع و مسائل حل می گردد چه بسا مخاصمه و کینه توزی در مسیر تعالی هر مجموعه مانع ایجاد می کند.
وی افزود: طی سالها مدیران و کارکنان دانشگاه با همه ی وجود در برابر کمبود ها و چالش ها در حوزه های مختلف ایستادگی کردند و امیدوارم بتوانیم با تلاش و همت مضاعف زمینه تعالی و ارتقا این مجموعه دانشگاهی را فراهم آوریم.

دکتر حسینی با بیان اینکه در سال جدید باید همت و تلاش بیشتری داشته باشیم؛ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ را  با انگیزه ، توان و جدیت بیشتری آغاز می کنیم وباید بر اساس برنامه ریزی و برنامه های استراتژیک در حوزه های مختلف در راستای ارتقا کیفیت  آموزش و نقش آفرینی در حوزه مسیولیتهای اجتماعی دانشگاه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: از همه عزیران کمال سپاس و قدردانی را دارم که در این مسیر با تمام توان همراه  دانشگاه بودند چه بسا مدیران توانمند بازوهای قدرتمند دانشگاه در پیشبرد اهداف هستند .

گفتنی است ؛ در پایان این نشست از زحمات دکتر علی اصغر مازنی  مدیر دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر که به مقام بازنشستگی نایل شد؛  تقدیر به عمل آمد.