امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

برگزاری آزمون دکتری در مرکز آموزش عالی کاشمر برای اولین بار

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش ورئیس مرکز آموزش عالی کاشمر از برگزاری آزمون دکتری برای اولین بار در مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد.
دکترهادی معماریان با اشاره به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفندماه ۹۹، اظهار داشت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تعویق ،در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت 321 نفر در کاشمر برگزار می شود که از این تعداد 113 نفر زن و 208 نفر مرد هستند.
وی افزود: در کنکور دکتری ۱۴۰۰ از تجربیات به کار گرفته شده در کنکورهای قبلی در خصوص اعمال پروتکل های بهداشتی بهره می گیریم لذا  همه پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع این بیماری در آزمون مذکوربا رعایت فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.
وی گفت:مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان  حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است که شهرهای منطقه ترشیز را پوشش می دهیم.
معماریان اظهار داشت:  متقاضیان آزمون دکتری  سال ۱۴۰۰ وزارت علوم که مبتلا به بیماری کرونا هستند باید از فردا ۶ اسفند فرم خوداظهاری ویژه کرونا را تکمیل کنند تا در حوزه جداگانه آزمون دهند.
به گفته او  متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ اول اسفند ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ۶ اسفند تا جمعه ۸ اسفند ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.
گفتنی است؛ در کنکور دکتری ۱۴۰۰ شاهد رقابت ۱۸۴ هزار و  ۲۱۳ نفر خواهیم بود.

دسته مطلب: