امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

برنامه های هفته خوابگاه ها در مرکز آموزش عالی کاشمرتشریح شد

مدیر دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر، برنامه های هفته خوابگاه‌ها را در این مرکز دانشگاهی  تشریح کرد.
دکتر علی اصغر مازنی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر دراین خصوص گفت: هفته کشوری خوابگاه های دانشجویی با شعار " مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی" از 24 لغایت 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که از سوی معاونت دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر برای این هفته در نظر گرفته شده‌ افزود: این برنامه‌ها در قالب مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف دارت و طناب زنی و روپایی، برنامه‌های فرهنگی و جلسات پرسش و پاسخ با مسئولین دانشگاه و برنامه‌های گفت‌وگو محور مرتبط با این هفته خواهد بود.
مدیر دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر همچنین از برگزاری مسابقه آشپزی ویژه دانشجویان دختر و پسر، دیدار  دانشجویان با نماینده پلیس فتا جهت آشنایی با خطرات فضای مجازی، دیدار دانشجویان با نماینده نهاد رهبری در دانشگاه، برپایی ایستگاه سلامت برای انجام تست فشار خون و قند خون و انجام واکسیناسیون در صورت نیاز را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته عنوان کرد.
مازنی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، در این هفته از سرپرست‌های خوابگاه خواهران و برادران تقدیر می‌شود. 
وی ادامه داد: تلاش معاونت دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر، استفاده از پتانسیل شورای صنفی دانشجویان در برگزاری برنامه‌های این هفته است.
مازنی افزود: برگزاری اردو به صورت جداگانه برای خواهران و برادران  به مناطق کوهستانی شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته خوابگاه هاست که دانشجویان علاقمند به شرکت در آن با مراجعه به واحد فوق برنامه جهت ثبت نام می‌توانند اقدام نمایند.
مدیر دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر با تاکید بر ضرورت امید‌آفرینی و همدلی در پساکرونا، شناساندن اهمیت خوابگاه‌ها و نقش آنها در زندگی دانشجویان، افزایش مشارکت دانشجویان در اداره خوابگاه‌ها،ارتقای سطح بهداشت عمومی و نگهداری از خوابگاه‌ها و آشنایی بیشتر مسئولان با مسائل خوابگاهی را از جمله مهم‌ترین اهداف این هفته برشمرد.