امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

انتصاب دکتر امین حسینی به سمت سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر زلفی‌گل خطاب به دکتر امین حسینی آمده است؛

«انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت‌ عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش – محور، پژوهش آموزش- محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند "دانشگاه اسلامی" به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

وزیر علوم، همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر هادی معماریان خلیل آباد، رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

دکتر امین حسینی ( زاده تایباد_1361) دکترای ریاضی محض، عضو هیئت علمی مرکز آموزش عالی کاشمر با مرتبه دانشیاری است که مدیر آموزش و پژوهش و رئیس گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این مرکز را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین بیش از 50 مقاله علمی، پژوهشی در نشریات ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.