امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403

امتحانات پایان ترم دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر مجازی برگزار می شود

مدیرآموزشی و پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: با توجه به شرایط پیش آمده بیماری کرونا، برنامه ریزی شده تا امتحانات پایان ترم نیم سال اول تحصیلی ۴۰۰-۹۹ دانشجویان این‌مرکز، مجازی برگزار شود.
دکتر مهدی مکاری در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر ابراز کرد: در ترم گذشته تجربه برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی را نداشتیم اما در ترم جدید سنجش و ارزیابی دانشجویان با بهره‌گیری از امتحان میان ترم، کوییز، عملکرد دانشجویان در کلاس آنلاین در طول ترم انجام شد که این نمرات با نمرات پایان ترم جمع بندی می‌شود.
وی در خصوص دروس کارگاهی و آزمایشگاهی گفت: به دلیل شیوع بیماری تعدادی از آزمایشگاه ها به صورت الکترونیکی برگزار شد که آزمون آنها با ارزشابی اساتید در طول ترم نمره نهایی دانشجو ثبت خواهد شد.
مکاری با بیان اینکه امتحانات دانشجویان این مرکز در بازه زمانی تنظیم شده از 13 لغایت 25 دی ماه به صورت مجازی برگزار می شود؛اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا دانشجویان از آموزش عقب نیفتند و آموزش تغییر پیدا نکند آموزشها به صورت مجازی ارائه شد و در پایان ترم هم امتحانات به صورت مجازی برگزار می شود.
وی افزود: امتحانات پایان ترم دانشجویان نوورود نیز در بازه زمانی 27 دیماه لغایت 12 بهمن ماه برگزار می شود.