امروز جمعه 31 فروردين 1403

اعلام برنامه خوابگاه و تغذیه دانشجویان اردیبهشت 1401

تصویر daneshjoei

قابل توجه دانشجویان گرامی :

مطابق اطلاعیه های قبلی و گروه بندی اعلامی جهت از سرگیری آموزش حضوری از روز شنبه  17 اردیبهشت ماه 1401، مطالب ذیل جهت اطلاع دانشجویان محترم اعلام می گردد:

تمام دانشجویان غیربومی علوم ورزشی ، متقاضی خوابگاه ( دختر و پسر) می توانند  از صبح روز پنجشنبه 1401/02/15  با مراجعه به خوابگاه های مرکز واقع در بلوار سید مرتضی، دانشگاه آزاد اسلامی جهت اسکان مراجعه نمایند.

  1. از این رو ضروری است همه دانشجویان غیر بومی پرینت 3 دوز واکسیناسیون خود را به همراه داشته و در زمان مراجعت به خوابگاه به سرپرست ارائه نموده و تاییدیه شرکت در کلاس ها و اسکان در خوابگاه را دریافت نمایند.

دانشجویان بومی و غیرخوابگاهی نیز روز شنبه پرینت 3 دوز واکسیناسیون خود را به مدیرمحترم دانشجویی ارائه و تاییدیه شرکت در کلاس ها را دریافت نمایند. 

       2. شروع کلاس ها و زمان حضور دانشجویان در دانشگاه نیز از روز شنبه 17 اردیبهشت تعیین گردیده است (پایش سلامت همزمان انجام خواهد شد)

نکته مهم :

با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه، اکیداَ توصیه می گردد دانشجویان محترم در این ایام به محل مرکز مراجعه ننمایند...

سرویس ایاب و ذهاب :

در ایام برگزاری کلاس ها، سرویس از محل دانشگاه به خوابگاه و بالعکس و همچنین به محل کلاس های خارج از مجموعه،  در اختیار دانشجویان گرامی خواهد بود. زمانبندی حرکت سرویس ها متعاقباَ اعلام خواهد شد.

تغذیه :

دانشجویان محترم می توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت مرکز آموزش عالی کاشمر و انتخاب گزینه " سامانه تغذیه  "  به آدرس  http://self.kashmar.ac.ir وارد پرتال تغذیه شده و با انجام افزایش اعتبار و موجودی حساب نسبت به رزرو وعده مورد نظر اقدام نمایند .

 لازم به توضیح است مشکلی در خصوص افزایش اعتبار و درگاه بانکی وجود نداشته و دانشجو می تواند اقدام به افزایش اعتبار حساب نماید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه به شرح ذیل تعریف شده است :

User : شماره دانشجویی

Pass : Aa@شماره ملی

- توزیع ناهارهمه روزه ( شنبه تا پنجشنبه ) از ساعت 12 الی 14 جهت دانشجویان بومی و غیربومی در محل سلف مرکزی دانشگاه صورت می پذیرد.

- توزیع وعده  شام نیز جهت دانشجویان خوابگاهی از ساعت 19 در محل سلف و خوابگاه های مرکز صورت می پذیرد ( لذا توصیه می گردد دانشجویان محترم در انتخاب سلف دقت نمایند)

زمانبندی رزرو غذا به شرح ذیل خواهد بود :

* برای رزرو وعده های هفته جاری :  

تا 24 ساعت قبل از توزیع وعده یعنی ساعت 12 ظهر روز قبل امکان رزرو وجود خواهد داشت. مثلا برای رزو وعده ناهار و شام روز دوشنبه فقط تا ساعت 12 روز یکشنبه امکان رزرو وجود خواهد داشت.

* برای رزرو هفته آینده :

از روز شنبه تا ساعت 12 ظهر پنجشنبه هر هفته می توانید وعده های غذایی هفته بعد را رزرو نمایید.

اگر دانشجویی موفق به رزرو غذا نشود در صورت وجود غذای روز فروش تا ساعت 10 همان روز با مراجعه به سامانه تغذیه - آیتم روز فروش و پرداخت هزینه مقرر می تواند نسبت به رزرو وعده مورد نظر اقدام نماید.

 

- تعرفه غذایی دانشجویان مطابق با نرخ مصوب آئین نامه اعلامی صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری به شرح ذیل می باشد.

* نرخ ناهار و شام دانشجویان روزانه با سه تعرفه 2100 یا  3000 و یا  3500 تومان خواهد بود.

* نرخ ناهار دانشجویان نوبت دوم (شهریه پرداز) مانند دانشجویان روزانه بوده و نرخ شام ایشان با سه تعرفه 6800  یا 8200  و یا 9600 تومان در سامانه محاسبه می گردد.

* نرخ ناهار و شام دانشجویان در سنوات غیرمجازآموزشی  با سه تعرفه 6800  یا  8200  و یا  9600 تومان محاسبه خواهد گردید.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا داشتن سوال می توانید با شماره 05155258801 داخلی 110 ( آقای مهماندوست ) تماس حاصل نمایید.

 

"راهنمای استفاده از سامانه تغذیه "

خوابگاه :

خوابگاه دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 1401/02/15  پذیرای دانشجویان محترم متقاضی خواهد بود، لذا ضروری است دانشجویان محترم ضمن به همراه داشتن پرینت 3 دوز واکسیناسیون خود به خوابگاه های مرکز مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان محترم می بایست شهریه خوابگاه فقط از طریق دستگاه های خودپرداز  ATM و یا مراجعه به شعب بانک ملی سراسر کشور پرداخت نموده و رسید آن را روز شنبه 17 اردیبهشت ماه به واحد امور دانشجویی (آقای مهماندوست) ارائه نموده و معرفی نامه خوابگاه دریافت نمایید.

نکته : دانشجویان متقاضی خوابگاه پرداخت شهریه را از طریق app تلفن همراه یا موارد مشابه پرداخت ننمایند در غیر اینصورت می بایست به واحد مالی مرکز مراجعه و تاییدیه دریافت نمایند.

هزینه اقامت در خوابگاه جهت دو ماه اقامت ، مبلغ 400.000 تومان تعیین گردیده که دانشجویان محترم خوابگاهی می بایست به کارت شماره 4222 9902 9975 6037  و یا حساب شماره 0225062706008 به نام مرکز آموزش عالی کاشمر واریز نموده و رسید آن را تحویل امور دانشجویی نمایند.   

دانشجویان محترم غیربومی جهت اسکان در خوابگاه وسایل شخصی همچون پتو ، بالش ، ظروف لازم و ... به همراه آورده  و از به همراه داشتن وسایل غیرضروری و گران قیمت پرهیز نمایند.  

شب ها نهایت ساعت ورود به خوابگاه برای خواهران 9 شب و برادران نیز 10 شب اعلام گردیده است.

آدرس خوابگاه ها : بلوار سیدمرتضی (ع)- بلوار دانشگاه – دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر

خوابگاه برادران : ساختمان فجر                  تلفن تماس :  05155250528

خوابگاه خواهران : ساختمان یاس                تلفن تماس :   05155250527

 

 

 

 

فایل پیوست: 
پیوستاندازه
Image icon 1.png657.72 کیلوبایت
PDF icon راهنماي رزرو غذا و افزایش اعتبار اینترنتی.pdf1.46 مگابایت