امروز سه شنبه 28 فروردين 1403

اطلاعیه شماره 11 انتخاب واحد - نکاتی مهم پیرامون انتخاب واحد و حذف و اضافه

تصویر کارشناس آموزش

دانشجويان محترم ضمن تشكر از همكاري شما در امر انتخاب واحد، با توجه به تمدید زمان انتخاب واحد خواهشمند است به نكات مشروحه ذيل توجه فرماييد:

1) در زمان مقرر انتخاب واحد نماييد و از موکول نمودن به ساعات پایانی خودداری نمایید.

 

2) جهت انتخاب واحد ابتدا راهنمای انتخاب واحد را دریافت و مطالعه نمایید.

 

3) عدم انتخاب واحد در بازه قانونی انصراف از تحصیل تلقی می شود.

 

4) دانشجوياني كه قصد انتخاب درسي را در زمان حذف و اضافه دارند، بايد رعايت غيبت بيش از حد مجاز را مدنظر قرار دهند، در غير اينصورت استاد مربوطه اختيار حذف درس را دارد.

   تبصره: دانشجویانی که می خواهند درسی را در حذف و اضافه انتخاب نمایند باید از هفته اول شروع نیمسال در کلاس شرکت نمایند، در غیر اینصورت برای آنها غیبت منظور خواهد شد.

 

5) مسئولیت رعايت انتخاب دروس پيشنياز و همنياز به عهده شخص دانشجو مي باشد. (بعد از پایان زمان حذف و اضافه دانشجویانی که بدون داشتن مجوز از مدیر گروه همنیاز و پیشنیازی را رعایت نکرده باشند، از کلاس حذف خواهند شد و حق انتخاب واحد جایگزین نخواهند داشت.)

 

6) دانشجويان مشروط حق انتخاب بيش از 14 واحد را ندارند.

 

7) در روز های جمعه و تعطیلات رسمی امتحان برگزار نمی شود.

 

8) در بازه حذف و اضافه دانشجویان می توانند درس را با گروه یا ورودی دیگر انتخاب نمایند که برای انتخاب دروس تخصصی باید بعد از تکمیل فرم و امضای مدیر گروه به آموزش مراجعه نمایید.

 

9) برای انتخاب دروس عمومی با گروه یا ورودیهای دیگر نیازی به دریافت برگه نمی باشد و باید بصورت حضوری در بازه حذف و اضافه به آموزش مراجعه نمایید.

 

10) تکمیل فرم انتخاب واحد بصورت دستی و ثبت آن شامل دروسی خواهد بود که در پرتال دانشجو قابل مشاهده نمی باشد و آموزش از ثبت دروسی که در پرتال قابل مشاهده می باشد معذور خواهد بود.

 

11) در بازه انتخاب واحد حداقل 12 واحد را انتخاب نمایید، زیرا در حذف و اضافه دانشجویان می توانند 4 درس انتخاب و 2 درس حذف نمایند. (انتخاب به صورت دستی یا از طریق پورتال دانشجویی شامل این شرایط خواهد بود.)

 

12) دانشجویانی که کمتر از 12 واحد انتخاب می کنند، در اسرع وقت در بازه انتخاب واحد به مدیران محترم گروه ها مراجعه نمایند. بدیهی است دانشجویانی که در بازه حذف و اضافه جهت انتخاب واحد اولیه مراجعه نمایند شامل جریمه های انتخاب واحد با تأخیر خواهند شد.

 

 

شماره تماس 05155258801 داخلی 1 یا داخلی 107

 

 

جهت رفاه حال دانشجویان محترم و در راستای حمایت از نرم افزارهای ایرانی دانشجویان می توانند با اضافه نمودن شماره (09034118303 دلیری راد) در لیست مخاطبین تلفن همراه خود و نصب نرم افزار ایرانی سروش بصورت آنلاین مشکلات و سوالات مربوط به انتخاب واحد و حذف و اضافه را مطرح و پاسخ دریافت نمایند.

دسته مطلب: