امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

از پژوهشگران برتر مرکز آموزش عالی کاشمر تجلیل شد

طی مراسمی  از پژوهشگران برتر مرکز آموزش عالی کاشمر تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر براساس فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی مربوط به آذر ۹۷ تا آذر ۹۸ براساس آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی امتیاز دهی شده که تعداد چهار پژوهشگر انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش دکترهادی معماریان به عنوان پژوهشگر برگزیده، دکتر میثم عابدین پور به عنوان پژوهشگر برتر گروه آب. دکترمصطفی بهرامن پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی و دکتر حسینی پژوهشگر برتر گروه علوم پایه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 در  حاشیه این مراسم رئیس مرکز  آموزش عالی کاشمر  طی سخنانی با اشاره به اهمیت پژوهش اظهار داشت: توجه به آینده و تحلیل تحولات برای برنامه‌ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر هادی معماریان خلیل آباد با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه محور  توجه  است؛ گفت: محیط دانشگاهی و جامعه محلی باید به شکوفاشدن یکدیگر کمک کنند.
وی افزود: دانشگاه از حیث شایستگی هایی که دارد، باید بتواند خودش را اثبات کند و به جامعه به نوعی تحمیل کند و اثباتش هم به این صورت است که بتواند بگوید من  خدماتی ارائه میدهم که دیگر نهادها ندارند و یا نمیتوانند ارائه دهند.
به گفته او دانشگاه باید اثبات کند که یک نهاد تکراری برای جامعه نیست و خدمات آن مطلوب و خواستنی است و این از طریق انجام پژوهش های جامعه محور و مبتنی برنیازهای جامعه در دانشگاه فراهم می شود.

دسته مطلب: