امروز جمعه 31 فروردين 1403

آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر جهت برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 1402

مرکز آموزش عالی کاشمر در روزهای پایانی هفته میزبان داوطلبان آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 1402 است و جهت برگزاری هرچه بهتر این آزمون آمادگی لازم را دارد. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر با اعلام این خبر گفت: طی روزهای پنچ شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم اسفندماه آز مون دکتری و کارشناسی ارشد 1402 همزمان با سراسر کشور در کاشمر نیز برگزار می شود .

دکتر امین حسینی اظهار داشت: در آزمون دکتری که صبح پنج شنبه برگزار می شود 281 داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند که از این تعداد 105 داوطلب زن و 176 داوطلب مرد هستند که محل آزمون مرکز آموزش عالی کاشمر است.

وی افزود: عصر پنج شنبه یازدهم اسفند ماه و نوبت صبح و عصر جمعه 12 اسفند ماه آزمون کارشناسی ارشد برگزار می شود که کل داوطلبان این آزمون هزار و 238 نفر هستند و از این تعداد 779 نفر زن و الباقی مرد می باشند.

وی با اشاره به اینکه علاوه برمرکز آموزش عالی کاشمر، دانشگاه پیام نور نیز به عنوان حوزه آزمون در نظر گرفته شده است؛ گفت: داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۸ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۰ اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند.

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: امسال برای اولین بارتجمیع درآزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری صورت گرفته و امیدواریم همچون سنوات گذشته در برگزاری این آزمونها با موفقیت عمل نماییم. گفتنی است ؛در این آزمون‌ها بطورکلی نزدیک به ۵۰۰ کد رشته محل تعریف شده است که ۲۴۷ کد رشته محل آن برای آزمون دکتری و ۱۳۴ کد رشته نیز برای آزمون کارشناسی ارشد است.